Het hartje van de kleine

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet straks naar de huisarts omdat ik me zo hondsberoerd blijf voelen.
Nu wil ik hem vragen of hij ook naar het hartje van de kleine wil luisteren omdat, ik steeds overmand word door een angst dat het allemaal niet waar is.
Ik ben 11 weken in verwachting. In het ene boek lees ik dat het wel al kan en in
het andere weer niet.
Weten jullie hier meer van??

Thanks!! Groejtes

het kan wel. Bij mij was het hartje luid en duidelijk te horen toen ik 11 weken zwanger was. Bij mijn eerste konden we het ook horen met elf weken. Maar ja het kan ook zijn dat het niet te horen is, dat is met elf weken niet gek of verontrustend, maar als je je al heel erge zorgen maakt dan schiet je dan zeker in de stress als je het niet hoort.

De gevoelens de jij hebt zijn gevoelens die elke zwangere heeft zeker in het begin. Je ziet nog niks, je voelt nog niks. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Geloof me pas als je zelf het kindje gaat voelen zul je een beetje gerustgesteld zijn en dan zijn er weer andere dingen waar je over gaat piekeren. Het hoort er gewoon bij. En de en heeft er wat meer last van dan de ander.

Rot voor je dat e nog steeds zo beroerd bent. Hopenlijk is het einde in zicht voor je. Maar ja ook daar valt weinig over te zeggen. Het is bij iedereen anders. Succes ermee!!!!

Dag Pienny,

Van mijn eerste zwangerschap weet ik dat het evt mogelijk is om met 11 weken via de doptone een hartje te horen, maar het hoeft niet.
Bij mij was dat toen niet zo, dus werd ik doorverwezen naar de gyn voor een echo.

Maak je vooralsnog geen zorgen, als het onfortuinelijk blijkt niet goed te zijn, dan kun je dat niet veranderen.
Wanneer is je afspr met de vk?

gr Sandra

Hoi Pienny,

Ik kan me jou zorgen helemaal voorstellen. Ik had en heb dat nog steeds. Met 11 weken kunnen ze het hartje al horen maar het kan ook zijn dat je kindje nog achter het schaambot ligt, dan kunnen ze het nog niet horen. Ook dat is inderdaad niets om je zorgen over te maken.

sterkte juffie

Hoi allemaal!

Onwijs bedankt voor jullie reacties. Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die
piekert!
maar gisteren was goed nieuws! We konden het hartje horen!
Wat een ervaring is dat zeg!!

pfoeh weer een beetje zorg minder!

Bedankt groetjes

geweldig is dat he. Dan weet je weer waar je het voor doet, zeker als je je allemaal zo beroerd voelt is dit toch weer een fijne oppepper. Het blijft iedere keer bijzonder om het hartje te horen. Ik vind dat wel in ieder geval. Nou hopenlijk voor jou is de misselijkheid ed ook snel voorbij. Sterkte ermee en probeer zoveel mogelijk te genieten

Terug
Bovenaan