het hartje weer gehoord

Hallo dames,

Vandaag mocht ik weer naar de verloskundige, mijn bloeddruk was goed en het hartje van de kleine klopte stevig door. Heerlijk om dat dan weer te horen. 9 novermber mag ik weer terugkomen bij de vk.

Over 2 weken kan ik bellen voor de afspraak voor de 20 weken echo te maken. Daar kijk ik nu al naar uit (naar de echo). Ik zou dit keer ook graag een 3d echo van ons kindje laten maken, maar mijn man vind het eng om te zien, net een alien zegt hij dan.
Willen jullie een 3d echo?

Groetjes do

fijn he om het kleine hummeltje weer even te zien. Wij mogen a.s maandag weer..ik wil het hartje ook wel eens horen, weet niet vanaf wanneer dat kan?! hoeveel weken ben je nu?
ik denk dat ik ook een 3d echo zou willen lijkt me wel mooi..
succes 9 november!

Ik ben vanmorgen ook weer naar de vk geweest. Vond het toch wel weer spannend om het hartje te horen. Het zoeken ging ook erg moeizaam. Bij de stagiaire lukte het niet en de vk zei dat ik wat anders moest gaan liggen...uiteindelijk toch in de verte het hartje gehoord. Vk zei dat het nog achter mijn schaambeen ligt waardoor het wat moeilijker is te horen. 7 nov heb ik weer de volgende afspraak en ook over 2 weken een afspraak maken voor de 20-weken echo!

hey hey,

@ mvandijk1986, Ik ben nu 13 weken en 3 dagen.

@juudje125, Welke verloskundige heb je? Welke plaats. Ik had ook een stagaire en bijde over 2 weken afspraak voor de echo maken toch wel toevallig haha.

Liefs

Hoi hoi,

Wat fijn dat je het hartje weer heb gehoord altijd weer een heerlijk moment he. Ik ben vorige week op controle geweest en toen ook een stevig geluid. Krijg je gewoon kriebels van.

Wij krijgen 23 november de 20 weken echo ben nu alweer in de 16e week van de zwangerschap na mijn idee gaat het super snel. En wij laten rond de 27 weken de 3 en 4d echo maken bij een echo bureau.

Liefs RH

Terug
Bovenaan