het hartje

hoi hoi,

Wie weet mij te vertellen wanneer de aanstaande vader het hartje kan horen kloppen?
En ik bedoel dan gewoon thuis.
Mijn man kan gewoon niet wachten vind het zo jammer dat hij nog niets hoord.

groetjes,
 
Volgens mijn vk kan dat rond de 28 weken. (ik heb het ook een keer aan haar gevraagd idd).
In sommige boekjes enzo staat dat het vanaf 25 weken kan. Wij gaan het binnenkort maar eens proberen, want ik zit nu bijna op 26 weken.

groetjes Klarie.
Oja, kijk eens op www.kindjeopkomst.nl daar staat bij elke week een verhaaltje wat je kindje kan en wat jij kan doen/voelen etc. Best leuk!
 
Hallo,

Mijn man hoorde het niet tot en met 2 weken geleden. We hebben alles geprobeerd, wc-rolletje, een glas, onderkant buik, links rechts etc. Hij hoorde niks. Tot een week of 2 geleden, toen hoorde hij ineens heel in de verte de hartslag. Nu luisert hij natuurlijk elke dag even, gewoon met z'n oor op m'n buik,  maar nog niet altijd hoort hij de hartslag. Het ligt denk ik heel erg aan hoe je kindje ligt, hoe diep in de buik etc.
Maar goed, mijn zwager hoorde de hartslag van hun kindje wel, gewoon met z'n oor op de buik. Dus het verschilt nogal denk ik dan maar.
Succes, het is wel heel leuk, nu heeft hij  ook iets, waar ik stiekem wel een beetje jaloers op ben.

groetjes kirsten
39w1d
 
Hoi Hoi,

Je kan op www.bellytalk.nl   een apparaatje huren dan kan je zelf het hartje horen. Het is hetzelfde als de verloskundige heeft. Volgens mij zijn de kosten ongeveer 35 euro per maand. Je kan dan elk moment van de dag even luisteren. Dus als de verloskundige het hartje kan horen kun je dat thuis   ook al.

Groetjes aafje
 
Terug
Bovenaan