Het heeft even geduurd

A

Anoniem

Guest
Maar ik kom ook nog even melden dat ik bevallen ben
Ik was 8 oktober uitgerekend en ben 13 oktober bevallen van een gezonde meid 53 cm en 4250 gram genaamd Siënna
Ik kom graag wer met jullie meekletsen over de kindjes van dezelfde leeftijd als Siënna dit doe ik met een groepje die kindjeshebben van dezelfde leeftijd als mijn zoontje en het blijft toch altijd erg leuk.
Maar ik zie dat het hier helemaal niet zo druk meer is helaas

Groetjes

hey hoi,

Super nog van harte gefeliciteerd!!!!! En idd het is hier rustig..ikzelf was hier ook heel lang niet geweest omdat ik het heeeeeel druk heb gehad met wennen aan de nieuwe situatie..En ik denk dat dat voor alle oktober moeders geldt... Het is natuurlijk ook niet niks zo'n kleintje erbij...wel super geweldig!!

Maar wie weet komt het nu weer wat meer op gang...

Liefs en tot krabbels..

Dre

Hoi meiden,

Tijdens mijn zwangerschap heb ik hier ook geschreven en ik kwam toevallig net weer even hier kijken en las jou stukje.

Ten 1ste hardstikke gefeliciteerd met je dochter Siënna. Gaat alles goed met jullie?

Het zal hier in de toekomst niet drukker gaan worden want (bijna) alle Oktobermama's (o.a. ik) zijn allemaal verhuisd naar een besloten MSN-groep voor Oktobermama's.
Dit forum wordt dus eigenlijk niet meer gebruikt.

Kruimel (mama van Tessa 18-10)

Gefeliciteerd dan nog!
Het is hier inderdaad erg rustig, maar zoals kruimel al schreef zijn we met een hele club verhuist naar een besloten msn-forum. Zal ff kijken of ik een 'link' kan opsnorren. Kan je je ook aanmelden! Het is echt supergezellig en heel handig, er worden veel tips enzo uitgewisseld.

Groetjes Rinske

http://groups.msn.com/Oktobermamas

Ik hoop dat dit hem is. Anders laat je het maar weten hoor (als je natuurlijk belangstelling hebt). Dan zal ik het ff aan de beheerders vragen van het msn-forum.

Groetjes Rinske (mama van Twan 30 sept 2007)

Terug
Bovenaan