Het heeft geholpen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Al het duimen van jullie heeft geholpen. Vannacht het de ongie zich in alle hevigheid aangedient. Nu morgen bloed prikken en dan 5 augustus de uitslagen en dan maar hopen dat ik snel mag beginnen met spuiten. Weer een stapje dichterbij.

Nogmaals bedankt voor jullie steun.
Inge

WOW Meid!!

Ik hoop dat het snel gaat voor jullie, maar daarvoor moeten we nog wel even blijven duimen voor jullie hé??!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia,

Ik vind het geweldig als je nog wilt blijven duimen maar neem dan wel even af en toe pauze want anders ben je straks ruim 3 maanden aan het duimen. Dat is namelijk de tijd die het hele traject in beslag neemt.

Groetjes
Inge

Super!!! Nu hopen dat jullie snel kunnen beginnen!

liefs Maris

Hoi Inge,

Wat ontzettend spannend allemaal! Hier denken we ook aan jullie hoor,

groetjes Linda

Hoi,

fijn dat je menstruatie dan eindelijk heeft doorgezet. Dan kan het nu echt gaan beginnen. Ik hoop oprecht dat het allemaal heel vlug mag gaan en jullie over een jaar een kerngezonde baby vast mogen houden. Succes met alles, want het zal vast niet meevallen en behoorlijk pittig zijn allemaal. Je kan gelukkig hier altijd je hart luchten. Ik duim volop mee met de rest.

Groetjes van marloes (ik ben weer extra dankbaar voor wat ik allemaal heb en hoe makkelijk dat is gegaan want ik realiseer me heel goed dat het helaas niet overal zo makkelijk gaat)

Hoi Marloes,

Heel erg bedankt voor je ontzettend lieve berichtje. Ook ik heb verhalen gehoord waar het nog slechter is als bij ons. Een collega van mij die ik al erg lang ken. Al van voor het werk heeft te horen gekregen dat het bij hun nooit zal lukken. Hun hebben al meerdere behandelingen gehad en alles is mislukt. Hij is onder behandeling geweest bij dezelfde fertiliteitsarts als wij.
Ondanks het voor hun erg vervelende bericht waar ze het ook best moeilijk mee hebben kan ik altijd bij hem terecht. Hij natuurlijk ook bij mij maar zeker de eerste keer toen voor ons ook alles nog nieuw was kon ik al mijn vragen bij hem kwijt. Ik ben hem daar erg dankbaar voor en dat weet hij ook hoor.
We kennen elkaar al ruim 10 jaar omdat ik rijles van hem heb gehad. Hij is nu ook een van de weinige die ervan weten nu. Hij is na de geboorte van Maaike ook in de eerste week al geweest als enige collega. Hij wilde haar zo graag zien en dat vond ik o zo knap. Heb nu ook een erg leuke foto van hem met Maaike.

Ik hoop over een jaar nog zo'n foto te kunnen maken. Besef ook heel goed dat het nu extra zwaar zal zijn maar gaan er helemaal voor.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan