het heen en weer

Hoi,
heeft bij jullie het forum ook het heen en weer? Ik reageerde net op een onderwerp over flessen in de vaatwasser (spenen kunnen er meestal ook in, even op het doosje kijken als je ze koopt) en toen ging het forum terug naar het bericht over Lynn die de fles niet wil. Dat geeft niet, maar dat had ik al minstens 15 keer voorbij zien flitsen.
Of ligt het aan mij en doe ik iets verkeerd?
Doei,
Patricia

Hoi Patricia,

Nee hoor, het ligt niet aan jou. Het forum doet bij mij ook moeilijk. Ik heb dit onderwerp een keer of 10 aan moeten klikken voor het geopend werd....

Maarre, dat berichtje over de  flessen in de vaatwasser was van mij. Maar helaas staat jouw reactie er niet bij. Wat doe jij met de flessen?

Groetjes Lilian

Hoi!

Ik vroeg me af of je fruit   voor meerdere dagen klaar kunt maken. Ik heb nu steeds potjes gekocht, maar das  wel erg duur. Anne eet nu ook met gemak 1 heel potje leeg, maar om nu steeds 125 gram klaar te maken is wel weer heel erg veel werk.
Tevens de vraag hoe je het met appel doet. Ik heb vorige week geprobeerd dit zelf te maken (koken), maar het werd een gore substantie en heb haar uiteindelijk toch maar weer een potje gegeven.
Welke fruitsoorten mag je geven? Granny's geloof ik niet, maar sinaasappel wel?
Ik heb wel weer heel veel vragen.... maar kom er zelf niet echt uit.

Groetjes,
Natasja

Nouja zeg en nu lukt het wel om te reageren?wat een kl.t.n forum nu ff. eerder nooit problemen en nu kan je een heel verhaal typpen en  dan plaatst ie het bericht niet eens grrrr

erg raar!!.. klik je op een onderwerp, opent ie heel wat anders.. en berichtjes plaatsen lukt ook niet in 1 keer... opent ie het onderwerp waar je t laatst geweest bent! En plaatsen? Niet...

Hoop dat het gauw voorbij is!!

Tip: kopieer de tekst die je wilt plaatsen en klik dan pas op 'plaats bericht', dan ben je niet meteen al je tekst kwijt als het forum weer kuren heeft en kun je de tekst gewoon weer plakken (als je eindelijk eens een keer weer komt waar je heen wilt)

Terug
Bovenaan