het hele bed door (foto's)

A

Anoniem

Guest
Marissa lag tot gisteren heel netjes op haar rug te slapen met haar slaapzak onder de matras ingestopt. Maar toen de wekker van mijn man vanochtend om 5.00 uur  ging bleek mevrouw al wakker op haar buik te liggen. Ze lachte daarbij heel trots naar ons. Na een paar minuten viel ze ook op haar buik in slaap en vanochtend lag ze overdwars .
ik heb haar slaapzak maar niet meer onder de matras gestopt want dan komt ze in de knoop. En omdat we een earosleep matras en earosleep overtrek hebben maak ik me niet ongerust. Ze is nu ook al zo groot dat ze haar hoofd goed naar de zijkant draait. Ben benieuwd hoe ik haar straks weer in bed vind na haar middagslaap

liefs

Linda

Geweldig he dat geworstel ondanks dat ze een slaapzak aan hebben. Ik vond deze week Maaike 's ochtends ook een keer helemaal in haar slaapzak gerold terug. Ik denk dat ze 's nachts heeft liggen draaien (dat doet ze nu eigenlijk constant) en daardoor in haar slaapzak gedraaid is. Ze had nergens last van en lag me alleen maar heel zelfvoldaan aan te kijken met een blik van Kijk eens mama wat ik al kan.
Ook ik maak me niet zo druk omdat ze ook haar hoofdje wel opzij draait en als er echt iets is dan huilt ze vanzelf.

Groetjes
Inge

hihihihi... leuk gezicht!!!

En herkenbaar, de laatste dagen vind ik Jennifer ook in allerlei rare bochten terug en ook op haar buik. Na 9,5 maand netjes op haar rug liggen vind ze het wel welletjes..hihi...

Vooral  het laken weg trappen is een van de favoriete spelletjes in bed!!

gr. Ilone

Hoi Linda,

hoe actief dat ze soms wel niet zijn hé?. En als ze op haar buikje lekker ligt, zou ik dat zeker zo houden... Je houdt het toch niet echt tegen, of je moet zo'n SafeTsleep kopen...
Dylano ligt ook regelmatig op zn buikje.
En toen ik hem gisteravond een schone luier aandeed, zat hij rechtovereind in zijn bedje, haha!!
Hij had Jazzy horen blaffen, want er stond een groepje jongeren bij ons voor de deur
Ps: wat een leuke en lieve foto's!!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan