Het hele bed door!

Hai meiden!

Tja, wat doe ik hier nu aan? Ik leg Jorja netjes met d'r voetjes tegen het voeteneinde, slaapzakje aan, dekentje tot haar schoudertjes... Kijk ik halverwege d'r slaapjes, ligt ze helemaal bovenin d'r bedje!! Ze schuift zich gewoon naar boven! In het begin dacht ik dat ik het me verbeeldde, want dan lag ze iets hoger ten opzichte van de hydrofielluier onder d'r hoofd, maar gister lag ze echt 20 cm van d'r hoofdeinde af!

Op zich maakt het me niet uit, maar als d'r slaapzakje even in de was is (zoals nu) dan duwt ze zichzelf onder de dekens vandaan om vervolgens te gaan huilen omdat ze het koud krijgt...

Lastig hoor, kinderen! ;-)

Lynn

Hoi,

Dit doet (deed) Kay ook,..
Ik heb er echter een simpel truukje voor bedacht.
Als ik hem instopt dan maak ik zijn lakentjes vrij strak op. Tussen het lakentje aan de zijkant (bovenaan) en de spijlen van het ledikantje prop ik een klein knuffeltje zodat de lakentjes echt klem zitten aan de zijkant. Hierdoor kan hij heel erg lastig naar boven klauteren,.. Probeer het eens!

Esmé

Hey Lynn,

Mij dochter lag  graag met d'r hoofdje ergens tegenaan en kroop ook net zo lang naar boven tot ze niet meer kon.
Ik heb toen een klein dekentje opgerold en aan het hoofdeind gelegd.
Het "kort opdekken" heb ik dus ook niet lang gedaan aangezien ze toch niet naar beneden ging.
Ik weet dat het niet mag van het CB i.v.m. verstikkingsgevaar or what ever, maar mijn meisje lag zo tenmiste rustig.

Succes!

Tessie

Wij doen hetzelfde als Esme ( sorry ik weet niet hoe een streepje op de e moet )
En dit werkt super, ook stop ik de slaapzak achter een klein stukje in.
Groetjes Marina.

Bedankt voor de tips! Dat van het strak opmaken, tja, dat doe ik standaard. De dekentjes trek ik elke keer strak en dan stop ik ze onder het matras, maar ze schuift er toch onder vandaan! Iets tegen d'r hoofdje ga ik even proberen, wie weet helpt het.

Overigens maakt het me op zich niet zoveel uit hoor, maar als het kouder wordt is het zo zielig ;-)

Als Lukas geen slaapzakje aan heeft dan doe ik hem standaard sokjes aan in bed. HIj kan zich dan niet afzetten en niet naar boven toe werken, zonder sokjes en zonder slaapzak gaat hij het hele bed door (hij is nu 8 wk)

Annemieke

Terug
Bovenaan