het hele bedje rond!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

jamie begon een tijdje geleden zichzelf omhoog te schoppen in z'n bedje toen hebben we hem een trappezak aangedaan en toen ging het f goed tot een paar dagen geleden hij schopte zichzelf niet alleen omhoog maar ging ook schuin liggen en ineens kreeg ik zo'n raar gevoel en haalde ik midden in de nacht z'n dekentje weg (en een dikke slaapzak aan) want ineens dacht ik stel dat ie draai en zich terug schop onder z'n   dekentje pffff

mogen jullie raden hoe mijn vriend hem vanmorgen wakker maakte? idd met zijn hoofdje bij het voeteneind!!!!! hoe bedoel je een voorgevoel maar goed nu zijn de nachten niet zo koud en kan het nog wel zonder dekentje maar zit toch te denken om zo'n combi sleeper te kopen hebben nog meer van jullie ook zo bewegelijk kindje in bed en hoe doen jullie dit???

groetjes marielle

Hoi,

Stijn draait ook zijn hele bed rond en heeft al vanaf dat hij een week oud was een slaapzakje aan. Nu heeft hij er een met lange mouwen en omdat het s'nachts rond het vriespunt is laat ik zijn verwarming een beetje aan staan en zet de thermostaat s'nachts op zestien graden. Een deken heeft hij ook amper gehad, veel te eng.

Groetjes van Marloes

Ik zou hem gewoon een slaapzakje met mouwtjes aangeven dan.. Mijn oudste deed dat ook (en de jongste is ook al druk bezig haha), maar die sliep toen alleen met slaapzak en zonder dekentje (was in de zomer overigens), maar toen het kouder werd heb ik gewoon slaapzakjes met mouwen gekocht, ideaal!! En als het echt koud is gewoon een dikke pyamaatje eronder,, Kan hij zich lekker verplaatsen in bed haha, en jullie een heerlijke nachtrust..
Gr. Anne-Marie

hoi ben van het voorjaars forum maar luke heeft ook al vanaf dat hij 3 weken uit was een slaapzak aan gaat ook alle kanten op in bed heb voor de winter ook een slaapzak met mouwen gekocht heeft hij nou ook aan snachts ideaal.die combisleepers zijn hardstikke duur en als het extreem koud is kan je toch over die met mouwen een zonder mouwen aan doen zelfde efect volgens mij als die combisleeper.
groetjes alexandra

Terug
Bovenaan