het huiluurtje,laten huilen?

mijn dochterje is nu 6 weken en heeft savonds een huiluurtje (soms langer).Als ik haar opppak en wil troosten,blijft ze gewoon stug doorhuilen en word echt kwaad!!!Maar ze huilt met echte traantjes en loopt rood aan.Heeft iemand hier ervaring mee????
 
Hoi Sandra,
mijn dochtertje heeft dat ook een tijdje gedaan en volgens mij kwam dat omdat ze sávonds erg moe was en was het haar manier om de dag af te sluiten en in slaap te komen. Ik liep dan gewoon met haar rond om haar te troosten, zong een liedje en liet haar gewoon uithuilen. Als ik haar daarna in bedje had gelegd en ze begon weer, aaide ik over haar bol en gaf ik haar de speen en zong nog een liedje, maar liet haar lekker liggen.
Het is na een paar weken vanzelf overgegeaan.

Groetjes, Gwynniver
 
Hi Sandra,
Ik herken je verhaal. Ik heb mijn dochtertje tijdens haar huiluurtjes gewoon bij me gehouden, totdat haar huilbuien voorbij waren. Soms duurden die wel 3 uur. Tussendoor deed ik haar in badje, daar werd ze rustig van. Soms gaf ik haar een borst extra. Gelukkig zijn huiluurtjes bij baby's heel normaal in de eeste paar weken. Bij mijn dochtertje gingen de huiluurtjes na 8 weken voorbij.
De verloskundige zei dat het kwam doordat het voedsel van de hele dag op de darmpjes werkte en daarom komt bij de meeste baby's 's avonds pas het huiluurtje.
Groetjes Nathalie
 
Tnxs dames, ik ga het maar proberen en moet dus maar even door de zure appel heen bijten en dus gewoon even laten uithuilen op mijn arm.....gewoon veel geduld dus.....zucht
groetjes Sandra
 
Terug
Bovenaan