Het is allemaal flut....................

Hey meiden,

Zoals de titel al zegt het is allemaal flut hier............
Mijn opa is een kleine 2 weken opgenomen in het zh.
Het is de 3de opname in 3 maanden tijd.
Opgenomen wegens benauwdheid, die blijkt voor te komen uit een HEEL slecht werkend hart maar ook door een gebroken rib die hij heeft opgelopen bij een val 2 mnd terug.
Verder heeft tie parkison, zijn nieren beginnen uit te vallen en zijn lever werkt slecht.
Al met al zeker geen rooskleurig gebeuren noch vooruit zicht.
Hij mag dan al 83 zijn maar toch het doet pijn het was altijd een man met zoveel trots.......
Er zijn inmiddels verschillende gespreken geweest met artsen mijn oma en fam en het is wel duidelijk dat opa terminaal is door zijn hart en alles wat erbij komt.
Ze gaan hem op proberen te peppen zodat tie in ieder geval nog naar huis mag komen met thuiszorg. En dan hoe erg ook om thuis te sterven.
Het ergste is nog en dat vreet zo aan me is dat opa en oma in haarlem wonen en opa in Hoofddorp in het zh ligt.
En ik bij de efteling woon en vanwege mijn bekken geen 1,5 uur (heen) in de auto kan zitten!
Dus ook nog niet bij hem ben geweest.
Nu heb ik hem een 3 maanden terug nog gezien gelukkig maarja zoiets vreet aan me!
Mijn zusje is vandaag geweest en die belde me ze is d'r eigen doodgeschrokken zo slecht opa eruit.
Hij praat ook nog eens wartaal, ze zegt onthoud hem maar zoals ie was dit moet jij nu echt niet meer doen zeker ook gezien de hele reis!
Bah bah zo erg.
Moet er niet aan denken dat opa binnen nu en 2 maanden komt te overlijden..............(wat er zeker dik inzit) is geen fijn vooruit zicht met de geboorte van ons kereltje in het vooruitzicht en niet naar de begravenis toe kunnen...........kan wel janken zeg!

Nou woensdag heb ik ook nog een groeiecho gehad............wat een stom mens was dat zeg.
Ze vond het al belachelijk dat ik met 35 weken nog een echo kreeg ja ik ga niks meer op de echo zien zei ze.
Dus ik zeg nou ja u hebt ervoor geleerd dus ik vertrouw op uw kundigheid haha ik dacht bij mezelf pak aan!
Nou met 10 min stond ik buiten ze heeft niets gezegd ja toen ze me 1 foto gaf en daarbij zei ze ook nog nou hij is niet mooi maargoed dan heb je wat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou elke echofoto van mijn kindje is mooi hoor haha!

Morgen moet ik weer naar de vk in het zh dan hoor ik het allemaal wel verder hoe en wat.
Ik moest ff mijn verhaal kwijt................
Bedankt voor het luisteren meiden en morgen meer over de vk in het zh!

Liefs louise

Hoi Louise,

Wat een doffe ellende! Misschien idd beter als je je opa zo herinnert als je hem voor je hebt. Hoop voor je dat, als ie dan toch gaat overlijden, hij kan wachten totdat jij erbij kan zijn. óf dat hij zo snel mogelijk gaat zodat ie niet meer hoeft te lijden. Want het is heel erg als je er niet bij kan zijn, maar als ie lijdt is het beter als ie eerder gaat, hoe rot het ook is.

En wat een een raar mens zeg die echoscopiste! Gelukkig kan je morgen bij de vk verhaal halen, ik zou het zeker even melden. Maar was alles goed met je kindje? Was ie groot genoeg? Of heeft ze echt niks meer gezegd?

Veel plezier / succes morgen bij de vk! Laat je weten hoe het ging?

Greetz Esz

Heej meid,

Vreselijk..... hij mag dan al vrij oud zijn... het blijft wel je opa... en jouw gevoel...
niemand kan daar over oordelen...
Hoop dat je opa het nog red tot na je bevalling.. dat je dan hoe dan ook nog afscheid van hem kan nemen.....

Stomme echo mevrouw!

Laat je morgen horen hoe het bij de vk ging???

Sterkte meis! en schijrf je frustratie lekker va je af!

Liefs

meis toch,

wat een verhaal, wat een verdriet.
83 is misschien een mooie leeftijd, maar het is voor jou logischerwijs niet genoeg. Het is jou opa.
Ik vind het altijd moeilijk reageren. ben heel bang dat ik iets doms zeg. ik leef met je mee. En hoop dat je de kracht, en je opa's trots hebt om de komende tijd door te komen.

liefs
smooty

O ja, voor dat echo mens, ha,ik had wel geweten wat ze met dat apparaat kon doen!!!!!!

Jeetje wat ellendig allemaal, het is nooit leuk als het zo slecht gaat met iemand waar je van houd, maar op dit soort momenten is het extra vervelend, dan komt leven en dood zo dicht bij elkaar!
Mijn opa heeft ook vanalles en door een hele dunne slagader kan het zo ineens afgelopen zijn, dus ik hoop maar dat hij ons kindje nog ziet en dat van mn zus die is eind mei uitgeteld,, het kan ook nog een jaar of 2duren, dus dat maakt het zo vreemd!

Idd een stom mens die echoscopist, er worden zoveel echo's gemaakt met 35wk!
was wel alles goed? succes straks bij de vk!

Liefs MJ

erg vervelend idd van je opa, hoop voor je dat je hem toch nog kan zien als dat hetgeen is wat je echt zou willen en vooral dat je opa niet teveel lijdt.

stomme echomens, zou dat apparaat in haart je weet wel stoppen.

laat ons weten wat de vk zei

Ja het zit inderdaad allemaal nietmee!! Ik wens je heel veel sterkte toe wat je opa betreft.

En dan heb je ook nog zo'n schijt wijf als echoscopiste!! Kun je er ook nog wel bij gebruiken!!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan