Het is alweer drie jaar geleden.......

A

Anoniem

Guest
Haaaai lieve mensen,

Voor sommige ben ik een bekende voor andere niet. Ik ben momenteel twee maanden aan het wachten om weer verder te gaan met IUI en hormonen spuiten. In die twee maanden ben ik niet zo actief geweest op dit forum. 31 decmber is het precies drie jaar geleden dat we zijn begonnen. De tijd die vliegt voorbij. Als het goed is wordt ik begin januari ongi en dan mag ik weer gaan beginnen. Heb er veel zin in maar vind het ook enorm spannend. Ik was mezelf helemaal kwijt door al die hormonen die in mijn lichaam werden gespoten. Het voelt goed om even twee maanden niks gehad te hebben, al zag ik er in het begin wel tegen op.

Ik zal weer wat vaker hier te vinden zijn.

Dikke knuf
Sjan

Hoi,

Gezellig dat je er weer bent. Het is helemaal niet verkeerd om even afstand te nemen. Nu kun je er weer tegenaan. Ik hoop echt dat 2006 je heel wat eitjes gaat brengen!

groetjes Noor

Hé Sjan,

Ik had je al gemist, goed om weer iets van je te horen. Kan me goed voorstellen dat het even lekker is om niet allemaal van die rotzooi in je lijf te hebben, zeker gezien het feit dat jij er zo heftig op reageert.
Hopelijk gaat dit nieuwe jaar jou en alle andere meiden hier veel goeds brengen. We duimen er met z'n allen voor!

Liefs Astrid

Hee Sjan,

Ik lees zo af en toe je log dus ik volgde je nog wel. Gezellig om je hier ook weer even te lezen. Wat lang al he 3 jaar. Ik ken het gevoel maar al te goed. Niet teveel bij nadenken anders worden we gedipt! (hihi)
2006 moet het echt gaan worden nu hoor!! Jij met de goede hormonen en ik met ivf.
We laten ons niet klein krijgen toch!! Kan me wel voorstellen dat je een beetje de zenuwen hebt ivm die hormonen. Is je man al een cursus zelfverdediging aan het doen?
lfs ing

Hoi Sjanneke, fijn dat je weer terug bent! Ik hoop dat 2006 voor jou (en alle anderen!!!) een heel goed en vruchtbaar jaar mag worden! Liefs Cindy

Hahahahaha, mijn man is zich inderdaad aan het oppeppen om zich er doorheen te worstelen. Arme vent, hihihihihihi. Zolang ik nog hormoonvrij ben is ie dubbel aan het genieten. Maar ik ben er klaar voor. laat die eitjes maar groeien en springen zoals het hoort, en niet bij mij maar straks bij iedereen. Ze moeten zo hard gaan springen en groeien dat ik hier een geluidsoverlast krijg achter mn beeldscherm.

toedeloe,

veel liefs Sjan

heeee sjanneke

Ik wil je heel veel succes wensen met de start van de hormoonbehandeling en hoop dat je je er een beetje door kan worstelen met een goed eind resultaat!!!!

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan