het is begonnen maar...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Nou vandaag op mijn uitgerekende dag de weeen begonnen. Alleen nog niet zo heel sterk wel om de 5 minuten maar nog niet krachtig genoeg. Ik loop hier de hele dag al beetje rond, maar zie het al weer somber in. Bij mijn eerste heb ik ook 24 uur gelopen zonder echte regelmaat. Wish me luck!!   Ik hoop zo dat het doorzet en me vliezen breken en vanavond ga bevallen of uiteindleijk morgen. Heb geen zin in nog paar dagen zo door te lopen, geen puf meer als echte werk moet beginnen.
Gr. Nancy

Hoi Nancy

Wauw wat spannend, hij/zij houd zich wel keurig aan de agenda hihi!!
Ik zit hier nog vol ongeduld te wachten haha!!! Kom net bij de vk vandaan. Ik heb dus echt een buik vol met baby, het wordt een flinke knul, hij heeft geen ruimte meer. Ze zei normaal gesproken is de buik ook op plaatsen zacht, maar bij mij zit overal waar je drukt baby hihi!!
Ik ben a.s vrijdag 40 weken, we hopen echter op morgen, dat hebben we eigenlijk van begin af aan gezegd, maar ja dat is maar gis werk. Maar ik zou het inderdaad fijn vinden als ik niet de 41 e week in moet. Zeker omdat ik as dinsdag zelf jarig ben.

Ik wens jou in ieder geval heel veel sterkte, en ik hoop dat de weeën doorzetten.
Suc6 ermee

Liefs Doortje

hallo
wat spannend!
ik hoop voor je dat het gauw door zet
groetjes jeannet

Hee Nancy,

Dat heb je goed gedaan, zo op de uitgerekende datum!! haha. Ik hoop heel erg voor je dat het vanavond echt door gaat zetten, en dat je dan snel je kindje in je armen mag houden.
Ik ben vandaag bij de vk geweest en ze heeft me geprobeerd te strippen. Maar de opening was erg klein, ze kon er net met 1 vinger in komen. Ze heeft er wel wat aan zitten rommelen en ik ben ook wat bloed verloren.
Ik merk ook zeker dat het iets doet, maar helaas bijlft het bij een zeurderig gevoel onder in de rug. Dus het zet nog niet helemaal door. Maar ja, niet geschoten is altijd mis.
Ik krijg van haar nog een adres voor de voetreflexmassage.
Als de baby er dinsdag nog niet is, moet ik die donderdag naar het ziekenhuis en gaan ze wat onderzoeken doen. Maar ik hoop dat dat niet meer nodig is.

Nou meid, sterkte, en ik hoop echt dat het door gaat zetten.

Liefs, Ris (ook 40 weken)

Hallo Meiden,

Oh wat spannend joh...........
Ik ga onwijs voor jullie duimen dat t door gaat zetten!!!!

Liefs Ukkie
(34 weken + 3 dagen)

Hoi Nancy,

Ik ben zooooo benieuwd of je inmidels al bevallen bent.......
Ik hoop heel erg dat het nu einderlijk heeft door gezet. Maar ik kan me voorstellen dat je niet meteen na een bevalling achter de pc kruipt om een bericht te typen.
Nou, bij mij heeft net nog niet doorgezet, al wel gisteravond en vannacht wat lichte weeen gehad. Maar nu is het weer rustig.

Nou, meid, ik denk aan je.

Liefs, Ris

Hoi,

Als je bevallen bent zul je vast heeeeel benieuwd zijn naar de reacties die jou onderwerp heeft gekregen. Nou, weer een er bij dus.     Als we er van uit gaan dat je een kleine hebt:
Van harte gefeliciteerd.  

Zit ie nog warm in je buik... hou het dan tegoed.

Liefs ietje

Terug
Bovenaan