Het is begonnen..

Hallo allemaal,

hier een trouw lezer van jullie forum. Ik ben op 13 sept uitgerekend, maar het is toch echt vannacht begonnen! M,n man slaapt nog lekker, om 3 uur zijn m,n vliezen gebroken en ik heb nu weeen om de 6 min.
Wel gehoopt dat het eerder zou komen, maar nooit verwacht!!!
1 probleempje, vandaag zouden veel mensen op visite komen, met wat voor smoes gaan we die afzeggen? :)
In ieder geval, ik wilde het ff aan iemand kwijt, vandaar dat ik het hier doe.

Allemaal nog veel succes!
Groetjes Suus

Lieverd,

Heeeeeeel veel succes de komende uren! Ow wat spannend, ik ben de halve nacht wakker geweest en dan te bedenken dat er iemand anders ook wakker is omdat de bevalling is begonnen... zo spannend!

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en dat je een gezonde baby op de wereld zet.

Die visite is niet belangrijk, laat je man lekker afbellen. Ik weet niet hoe laat ze zouden komen, misschien is de kleine er dan al (bijna).

Meid, ik wens je alle sterkte en oerkracht en alles wat je nodig hebt! Zet hem op, je kunt het!

Liefs Blossom

Heeii Suus..

Heel veel succes met de bevalling..
Spannend zeg!!
Ik hoop dat alles goed mag gaan en jullie snel jullie kleintje gezond en wel in de armen kunnen sluiten..

Nou heel veel sterkte en we lezen wel wat het is geworden!!

Liefs Mariska

Heeeey,

heeeeeeeel veeeeeeeeel succes met de bevalling,Wellicht is je baby er nu al ongeveer wie weet....

bezoek gewoon afbellen met DE allerbeste rede ooit!

liefs

Jeetje...weer 1 die in september zou moeten bevallen..hihihi..

Ik wil je in ieder geval heel veel suc6 wensen voor de bevalling. ZET UM OP!!!! Samen kunnen jullie deze KLUS klaren!

(PS. zullen we dan misschien toch allemaal eerder gaan bevallen?? Dat zou dan wel heel erg toevallig zijn allemaal)

Liefs

Joyce

owja Suus, de visite is idd niet belangrijk. Anders laat je je man zeggen dat het niet door kan gaan, omdat jij je niet lekker voelt. Veel last van harde buiken en dat je echt nu rust moet houden.

Zoiets??

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan