Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja goeie vraag. Een rustig forum die oktobermama's!
Bij de septembermama's wordt wat afgekletst, is bijna niet bij te houden.
Dus Rosan, ik snap dat we daar vaak te vinden zijn.
(mag stiekem best vind ik, want ik ben 1 oktober uitgerekend en jij 2 oktober)
I agree, maar om mijn sympathie te tonen, kijk ik af en toe ook met jullie mee hoor! Ben 29 sept uitgerekend, dus who knows... al hoooooop ik echt een septembermama te worden!!!
Ik ben nog steeds actief! Ik denk dat t de komende dagen hier wel drukker gaat worden. Inmiddels zullen de meesten wel al verlof hebben, of bijna krijgen. Dan is er weer wat meer tijd.........
Ik vind dat ik actief genoeg ben hoor en lees ook nog vaak mee bij september omdat ik op 3 oktober uitgerekend ben. Hoop natuurlijk net als iedereen ook iets eerder te bevallen....
Ik ben er ook nog steeds hoor maar ik moet zeggen ik vind het wel jammer dat er hier niet veel met elkaar gechat word maar misschien komt het wel nu de meeste verlof hebben of krijgen zoals uma al zegt
liefs
ik lees elke dag hier de berichten maar heb niet altijd stof om wat terug te schrijven
hier gaat alles prima gister bij de controle nog compliment voor m'n bloeddruk die elke keer volgens het boekje is
het kindje ligt "vast"dus das ook een goed teken
ben vandaag 36 weken