...het is bijna niet te bevatten: zwanger!!!

A

Anoniem

Guest
Werkelijk spannend en eigenlijk niet te geloven maar ik mag het nu toch echt typen:
*** IK BEN ZWANGER ***
En voor iedereen die twijfelt, ja een heeel vaag streepje/stipje is kennelijk ook goed, Hcg is Hcg
Voor de zekerheid een digitale van CB en die zegt het gewoon in letters, zwanger!
Eigenlijk is morgen pas nod en neen, ik voel niets anders dan normaal. Gewone pms dus en mijn buik voelde echt alsof ik vandaag of morgen ongesteld zou worden.
Wat ik wel opvallend vond was 1x vrij heftig steken in mijn onderbuik, net boven schaambeen naar ik vermoed rond de dag van de innesteling...
Wow, het is echt waar en doodeng!!!

Liefs S.

Proficiat Toulouse!!
Ga er maar waanzinnig van genieten!

Ik heb morgen mijn NOD en eigenlijk ook van diezelfde symptomen............ maar twijfel heel erg sterk.
Strooi maar wat van het virus deze kant op misschien helpt het wel.

Heel veel Liefs van Bloem 25

P.s. zou je het niet van de daken willen schreeuwen???

Gefeliciteerd, maarre een vraagje..........
Kun je ook voor je NOD al een zwangerschapstest doen.
Ik wilde een Cleur Blue zwangerschapstest doen, of morgenvroeg bij de huisarts.
Wat denken jullie

Groetjes Myra Wever

gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger! Maar ben al wel anderhalve week misselijk, met de dag iets erger! Geniet ervan als je nog weinig voelt!
Kom je ook naar het oktoberforum?

D

He Toulouse,

Wat lekker voor je, gefeliciteerd! Ik meende net vandaag te lezen dat je al een behoorlijke tijd bezig was toch, nou heerlijk voor je, geniet er maar goed van!

Liefs Carina

geweldig!!!gefeliciteerd.
wat een super gevoel moet dat zijn zeg!

vraagje jij hebt die nieuwe test van c.c gebruikt, is die nu berouwbaarder dan een andere.
vanmorgen nog getest, maar helaas negatief. over 3 dagen weer proberen want ben nog steeds niet ongesteld.

gr tammy

Hoi, nog steeds ondersteboven en bedankt voor jullie lieve berichten.
Over die testers. Ik heb vanmorgen eerst een Predictor test gedaan waar een rode stip moet verschijnen als je zwanger bent en die was nagenoeg niet zichtbaar. Ik denk dat ik nog niet zoveel van dat Hcg hormoon heb, ik voel tenslotte ook nog niets zwangerigs. Van Claerblue heb je nu testers die digitaal in een schermpje het woord zwanger weergeven. Dus geen gedoe met vage streepjes en stippen, gewoon alles of niets. En er zitten drie teststaafjes bij zodat ik nog een paar keer kan testen en geloof mij, die zal ik gebruiken ook.

Liefs S.

Wauw!! Gefeliciteerd!!!
Wat leuk joh!!
Nou heel veel plezier de komende 8 maanden!!

liefs Jacqueline (Bri)
4w6d

Terug
Bovenaan