het is bijna vakantie!!!!!!!

Ik hoef nog maar 3 dagen te werken en dan is het vakantie. En aangezien ik in het onderwijs werk, heb ik lekker 6 weken vrij. Dus vanaf volgende week is het echt relaxen voor mij. Eind juli vertrekken we voor 2 weken naar zuid-Frankrijk. Ik heb er echt veel zin in, alhoewel ik wel een beetje opzie tegen de lange autorit. Maar als we eenmaal daar zijn, ga ik heerlijk genieten van mijn ligbedje, het zwembad en hopelijk het mooie weer.
 
Heerlijk! Ook ik werk in het onderwijs en moet dus nog 3 dagen werken! Wel nog even stevig er tegen aan want we moeten twee klassen naar een andere locatie verhuizen en van de andere locatie ook twee klassen terug. Nog even aan de bak en dan genieten!

Maar dat genieten kan nu ook al: de kleine man ligt lekker te slapen en ik ga zo op m'n ligbedje in de tuin lekker nog even dutten!
 
Ow wat een heerlijke tekst om te lezen! Ik heb eind juli vakantie tot eind augustus................het weer beslist of we thuis blijven of naar de zon toe vliegen....................spannend! Ik hoop niet dat dit de laatste vakantie met ons 2en is maar wel dat dit de laatste van ons 2en is zonder kinderen! Nu kan mugsy ook al mee...............

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hier ook iemand uit het onderwijs. Heb nu vakantie, maar lig al weer ziek op de bank, niet echt een goed begin....maar nog twee weekjes en dan lekker naar terschelling!!!!!
 
Terug
Bovenaan