HET IS DAN ZOVER!

Dames,

De pil ligt in de prullenbak, de laatste duiveltjes zijn net geweest en mijn hubbie heeft net Foliumzuur voor mij bij de apotheek gehaald. IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ!! Mag ik op het lijstje aub? Ik ben dolblij dat ik nu bij jullie mag horen.

Heel veel Liefs,

Sjantal

Welkom Sjantal !!! Dat je maar veel klus plezier tegemoet gaat !!! Even wat info :
- klussen = vrijen
- NOD = niet ongesteldheids dag de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar het liever niet wordt natuurlijk)
- ongi = ongesteld

Als ik nog iets ben vergeten hoop ik dat de andere meiden mij aanvullen. Heel veel succes met zwanger worden.

Groetjes Biaggi

Hoi Sjantal,

Welkom op het forum. En stel gewoon al je vragen. Er is altijd wel iemand die een antwoord of evt. advies voor je heeft.
Heel veel succes

Groetjes Caro

om op het lijstje te komen moet je je eerst volgende nod weten maar als je net bent gestopt met de pil weet je dat nog niet want meestal ben je eerst wel wat onregelmatig en weet je ook niet hoelang je cyclus duurt nou welkom en veel klus plezier zet hem op groetjes

Dames,

Hartstikke bedankt! Ik ga vanaf vandaag dus beginnen met Foliumzuur, omdat ik er van gehoord heb, maar wat moet ik precies doen? En waar moet ik me allemaal aan houden?

Hoe lang zijn jullie al bezig?

hoi sjantal,

welkom inderdaad!

als je iedere dag een tabletje foliumzuur neemt is dat voldoende. ze zeggen 4 weken voor de zwangerschap tot 8 weken erna. mocht je het nu al 2 jaar slikken en nog niet zwanger zijn maakt dat niets uit, want het kan geen kwaad!

ik weet niet of je weet waarom je foliumzuur moet slikken?? ik vertel het daarom maar ff. dit verminderd de kans of spina bifida (open ruggetje) bij de baby met 50%!!!!

de moeite waard dus om te doen....

verder MOET je je aan nix houden, alleen wat je zelf wilt. sommige dames drinken alleen in de 2 weken voordat ze hun eisprong hebben, en als ze m hebben gehad niet meer omdat ze dan zwanger zouden kunnen zijn, een ander let nu al heel erg op het eten wat wel en niet mag, maar ik persoonlijk vind dat nog niet nodig, omdat ik vind dat je wel nog lekker/onbezorgd moet kunnen leven. als je zwanger bent heb je tijd genoeg om je dingen te onthouden toch??

voor meer vragen, brand los!!!
ikzelf ben nu in ronde 12 heb 21 juli mijn nod....nog 1 weekje dus....uh 6 dagen!!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan