Het is ech waar!!!!!!

Hoi iedereen,

Jullie zullen het niet geloven! Wij even min trouwens!
Maar wij zijn na onze 1e IUI behandeling, ZWANGER!!!!!!!!!
Het is echt nog héél onwerkelijk maar de test zegt het echt!
We gaan eerst maar even rustig de 1e echo afwachten, die heb je toch bij 8 weken ongeveer????
Ik kan het gewoon niet geloven.....

Sandra

GEFELICITEERD!!!! Wat een heerlijk gevoel hé...ik hoor hiet helemaal niet thuis, ben een februari 2009-mama maar kwam 'per ongeluk' hier en volg nu zo het één en ander. Maar ik ben wel heel blij voor je. Liefs, Elle

moon wat super!!!!!!!!! GEFELICITEERD meid.

zelf heb ik ook me eerste IUI achter de rug en nu is het nog ff afwachten.
in het zh zeiden ze dat je 18dagen na de inseminatie kan testen. dus dat zou pas 10juli zijn. nou moet ik dus dit weekend ongi worden en wil dan al testen. of is dat te vroeg?

wanneer was jij geinsemineerd?

groetjes debby

Hoi Debbie en Elle,

Bedankt voor jullie berichtje! Ik vind het nog zo onwerkelijk, kan het haast nog niet geloven!

Ik heb 18 juni mijn inseminatie gehad. Ik mocht eigenlijk na 16 dagen testen (morgen dus) maar ik kon het niet laten gister. In wezen kun je al testen op de dag dat je ongi zou moeten worden (bij mij gister). Het is écht geweldig, eindelijk na bijna 3 jaar dan toch!

Ik zal voor je duimen! Veel succes!

Groetjes Sandra

hoi

echt super voor jullie hoor.
had jij na de inseminatie ook erg last van je buik?
ik wel dus, ik heb 22juni me inseminatie gehad en tot op heden last van me buik.

hoor graag nog van je
ik ga nu werken en lees t vanmiddag allemaal weer

groetjes debby

Hoi Debby,

Hartstikke bedankt! Ben echt heel blij maar ook heel onwerkelijk...!
Ik heb eigenlijk helemaal   niks gevoeld, voelde me echt niet anders dan anders. Maar dat kan natuurlijk bij iedereen anders zijn..
Succes ermee!

Groetjes Sandra

Hey Sandra: had een berichtje voor je geplaatst op: wie ook IUI. Hierbi ff een kopietje.

Moon: Waaaaaaaaaaauuuuuuwww !!! Meid wat super !!!! Onwijs gefeliciteeeeeeerd !!!
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers natuurlijk: zwanger en ook nog met de eerste IUI maar het is jullie meer dan van harte gegund !!!!! Ga er samen met je man heeeel erg van genieten en op naar de eerste echo !
Voel & zie je trouwens veranderingen ???

Ik hoop dat vandaag de bestelde zwangerschapstestjes in huis zijn en dan ga ik stiekem testen.....heb wat ochtend-urine opgevangen.
Heb een paar dagen ongi-krampen gehad en woensdag jeukende borsten.
Nu heb ik heeel af en toe wat buik/ongi-pijn en soms wat kriebelende/jeukende borsten en af toe voel ik ze duidelijk.....kan niet zeggen dat het pijn is.
Het zal wel zijn van een naderende ongi, want verder merk/zie ik niks......maar het is toch spannend ! Die hoop he........

Maandag mag ik laten bloed prikken. Dus dan weten we het echt zeker of het ja/nee is.

Terug
Bovenaan