het is echt waar???

Hallo allemaal!

ik las en schreef al een jaar mee op het zwangerworden forum (eerst onder een andere naam) en heb ik me deze week voorgesteld op dit forum, moet ik al afscheid van jullie gaan nemen.... ik ben namelijk ZWANGER!!! Ik kan het niet geloven. Ben nu heel vroeg al wakker op mijn vrije dag, ik lag maar voor me uit te kijken en het dringt gewoon niet echt tot me door. Ik voel me niet echt heel erg anders. Ik had voorheen iedere maand last van zere borsten/pijn in mijn buik etc., maar dat was steeds loos alarm. En nu heb ik een beetje een gespannen buik en wel wat steekjes in mijn borsten, maar zeker geen pijn. Wel een soort menstruatieachtige krampjes en ik ben al 1 1/2 week heel erg moe.
Ik wens je allemaal heel veel succes en sterkte en ik hoop dat jullie allemaal (weer) heel snel zwanger worden. Ik kom af en toe hier even kijken hoe het met jullie gaat en ik leef met jullie mee!

liefs, een verwonderde
Merijntje

ps: bij mij heeft de HSG waarschijnlijk een positieve wending gegeven, heb ik deze maand gehad namelijk!

Merijntje!!!!! Wat super voor jullie zeg!! Echt geweldig!! Wat zullen jullie een toffe koninginnedag beleven!!

Ga lekker proberen te genieten van dit mooie wonder!!!

Liefs moi xxxx

Van harte gefeliciteerd Merijntje met je zwangerschap. Ik hoop dat alles goed verloopt en datje over 9 maanden een prachtige baby zult hebben.

Je schreef dat waarschijnlijk de HSG bij jou positief heeft gewerkt. Ik moet donderdag a.s. naar de gyn. en krijg dan te horen wat er verder gaat gebeuren als alle uitslagen goed zijn. Waarschijnlijk ook een HSG. Als ik jou bericht zo lees dan hoop ik voor mijzelf dat dit ook bij mij helpt.

Geniet van de zwangerschap.
Groetjes,
Bianca

Terug
Bovenaan