het is echt zo!!

hallo allemaal,

na 2 testen kan ik er niet meer omheen.ik ben zwanger!!!! dit is mijn eerste zwangerschap dus erg spannend allemaal.als alles goed gaat ben ik 11 april 2009 uitgerekend. over 4,5 week  gaan we  nog op  vakantie naar azie! ik was eerder zwanger dan gedacht.  ik denk dat ik volgende week maar contact op neem met de verloskundige, mischien dat ik van te voren een echo kan krijgen?? ik laat alles maar over me heen komen en probeer zoveel mogelijk te genieten(als ik niet misselijk ben)

Hi Afke,

wow wat gaaf! Van harte!!! Waar ga je heen in Azie? Leuk man, heerlijk... Heb vorig jaar 3,5 week door Thailand gereisd, geweldig! Dat wordt nog wat met de Aziatische luchtjes... ;-)
Hey maar inderdaad: wie weet mag je eerder voor een echo, zou fijn zijn. Meestal krijg je de eerste bij 9-10-11 weken. Succes en geniet van dit superrrrrnieuws!

hoi

we gaan ook naar thailand en daarnaast gaan we nog door een paar landen reizen. helaas kan ik er niet teveel over zeggen, omdat we pas na onze vakantie aan de familie vertellen dat ik zwanger ben.(anders zijn we bang dat we elke dag de oma's aan de telefoon hebben!). ik heb met name na warm eten last van misselijkheid maar ik hoop dat het dan over is.het zou wel zonde zijn, want het eten is daar   zo lekker!!!
gelukkig krijg ik van tevoren een echo. dan gaan we toch wat geruster weg.

groetjes afke

Hoi Afke, van harte met jullie zwangerschap! Wat toevallig dat jullie naar Thailand gaan, wij gaan in oktober daar naar toe op huwelijksreis. Het lag in de planning om daarna pas zwanger te raken, maarja, soms kan je niet alles plannen. En we zijn er super blij mee!

Ik vind het wel spannend, omdat je daar toch wat sneller infecties kan oplopen dan hier in Nederland, maar gelukkig ben ik dan  13 week, en  je mag gewoon de inentingen DTP en Hep. A krijgen.  
Geniet maar lekker van je zwangerschap en veel plezier met de voorbereidingen voor jullie reis!
Groetjes, Blueyez      

o wow zeg, ook al naar Thailand! we zijn er vorig jaar dus 3,5 week geweest en was geweldig.
Wij hebben de route Bangkok - Chiang Mai (mooi!) - Ko Lanta (aan de westkust onder Ko Phi Phi) rustig  - Ko Samui (druk en toeristisch maar vonden we leuke afsluiter)  gedaan en op  Ko Tao gedoken, was super allemaal.

Ko lanta is niet suuupertoeristisch, vonden we heerlijk. Het Narima Resort is geweldig, de hutten zijn zooo gaaf en geweldige eigenaars! En heerlijk eten hebben ze daar.  Hebben ook wel eens in de Living gestaan enzo. En niet duur... Kijk maar eens op http://www.narima-lanta.com/

De eerste dagen in Bangkok worden misschien een beproeving voor jullie, dat is het voor een niet-zwangere al met die luchtjes. Maar de stad is heel bijzonder! Mocht je maag het niet verdragen, er zijn in de toeristische gebieden (en dat zijn er veel) genoeg restaurants waar je ook "westers"  kunt eten.

Heb nog genoeg tips, maar goed... ;-) (haha ik word helemaal enthousiast)

hoi,

leuk om te horen dat ik niet de enige ben die zo ver op vakantie gaat.voel me aardig schuldig, maar we hadden de reis al geboekt voordat ik zwanger was. ik hoop dat het allemaal goed gaat.volgende week naar vk en mischien dat ik vlak voor mijn vakantie nog een echo kan krijgen. ik ben 10,5 week zwanger als we weggaan en 14 als we terug komen. daarna vertellen we het aan iedereen. ik vind het erg moeilijk om me stil te houden! ik hoop dat ik het volhou.
mischien een gelukje voor mij maar wij gaan niet naar bangkok! we beginnen in chiang mai en dan gaan we via de gouden driehoek naar laos.we zijn eigenlijk maar 3 a 4 dagen in thailand. wij zijn een beetje lui dus gaan we met een georganiseerde reis mee. bevalt ons prima!!

groetjes afke

Terug
Bovenaan