het is een jongen!!!

Hoi Dames,
Gisteren de echo gehad, het was zooo leuk! Alles ziet er prima uit en mooi op schema. En het is een jongetje!! Mijn gevoel klopte dus voor geen meter, haha! Ik vind het fantastisch, een zoon, twee dochters, en nu weer een zoon, mooier kan toch niet?
Okee, even hier stiekem de naam zeggen dan!
Mijn oudste zoon heet Moos, mijn (tweeling)dochters Mila en Sofie, en dit kleine binkie gaat Ezra heten!
Ik ben zo blij en ook opgelucht dat alles helemaal goed was!
Voor alle moeders die nog moetsen wachten, sterkte! Ik vond het zo lang duren, maar kan er nu weer even tegen!
Groetjes van een blije Yvette.

Hoi Yvette,
Ik deel je blijdschap. Wij hebben twee dochters en dan zegt de echoscopiste: Sorry ik kan er dit keer geen meisje van maken. Het is een jongen!
Een meisje was ook heel welkom geweest, maar ben in de zevende hemel dat we een zoon krijgen.
Gr Anita

Hey Yvette,

Wat gaaf een jongen!!!!!! En wat fijn dat alles er god uit ziet. Weer een hele opluchting.
Geniet er lekker van...ik moet nog 2 weken en 3 dagen wachten....hahaha

Groetjes Yvonne

Gefeliciteerd, wat leuk een knul.. toch een kleine jongetjes boom.. Hoor alleen maar om me heen dat de dames zwanger zijn van zoontjes, erg leuk!

Groetjes Claudia

gefeliciteerd!wat leuk!ook ik moet nog even wachten,12 februari pas,maar ik denk toch echt dat het een meisje is,maar ja even afwachten!

leuke namen trouwens!

groetjes nienke

Hoi Yvette!

Wat leuk, een jongetje! En jullie hebben ook al een naam, knap hoor.
Gefeliciteerd en geniet van het mooie nieuws.
Ik heb woensdag de echo en kan niet wachten.

Groetjes

hoihoi wat leuk een jongen!!  Wat fijn dat het allemaal goed is, dat is toch wel het belangrijkste hé! Ik hoop ook erg op een jongen, mijn man zei gister: ik zou een meisje geloof ik ook wel erg leuk vinden, terwijl hij eerst steeds riep dat hij een jongen wilde!

@Clautje: hopelijk heb je gelijk en is   het bij ons ook een jongen!!  Maar volgens alle 'fabel?testjes' is het een meisje... dus we zien wel... 10 februari weten we het hopelijk!

Wij hebben het gister over namen gehad en zijn het gelukkig nogal eens met elkaar! maar ik ga ze hier nog niet verklappen iig!!

Gefeliciteerd met het goede nieuws, mooi rijtje, jongen, 2 meiden en weer een knul. Enw at geweldig dat je al een naam hebt. Wij komen er nog niet uit. We hebben iets wat we beide wel iets vinden maar ik sta er nog niet voor de volle 100% achter... nog even rond kijken dus.

Geniet van je zwangerschap.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan