A ANONYMOUS_USERNAME mei 28, 2010 #1 Eindelijk zijn ook wij voor de 20 weken echo geweest. Het was overduidelijk te zien dat het een jongen is. Alles in orde met hem en nu lekker genieten
Eindelijk zijn ook wij voor de 20 weken echo geweest. Het was overduidelijk te zien dat het een jongen is. Alles in orde met hem en nu lekker genieten
A ANONYMOUS_USERNAME mei 28, 2010 #2 Hallo Fabienna, Gefeliciteerd! Geweldig nieuws lijkt het me en ook heel fijn om je kleintje (weer) te zien! Geniet er van... Groetjes Mariposa
Hallo Fabienna, Gefeliciteerd! Geweldig nieuws lijkt het me en ook heel fijn om je kleintje (weer) te zien! Geniet er van... Groetjes Mariposa
A ANONYMOUS_USERNAME mei 28, 2010 #3 gefeliciteerd !!!!! wat fijn dat je al weet wat het word en dat het goed groeit ik moet nog wachten tot 7 juni maar het schiet al op gr. Lashan
gefeliciteerd !!!!! wat fijn dat je al weet wat het word en dat het goed groeit ik moet nog wachten tot 7 juni maar het schiet al op gr. Lashan
A ANONYMOUS_USERNAME mei 29, 2010 #4 Super en fijn dat alles goed is! Lekker genieten nu... groetjes!