Het is een MEISJE!

Hoi allemaal,

Vrijdag de 20 weken gehad (was toen precies 21 weken).
En het was duidelijk te zien een MEISJE.
Echt super, klopte mijn voorgevoel echt goed.
Ik had het al de hele tijd over 'ze', dus kwam wel mooi uit.
Anders werd het een hele vrouwelijke jongen, hihi.

Verder waren alle testje super goed.
Elke meting kwam precies uit op 21 weken.
Alleen krijgt de kleine meid lange benen.
Bij de beenmeting, was ze volgens de schatting al ruim over de 22 weken.

Volgens de verloskundige word het een klein danseresje.
Ze was namelijk druk met de beentje aan het trappelen, en legde ze af en toe in haar nek. Ik voel de kleine net een weekje. En de verloskundige gaf aan, dat de kleine heel hard moet trappen voordat ik het voel. Het is dus een druk meisje.

Misschien leuk om straks een rijtje bij te voegen in het oktoberlijstje, met jongen/meisje of n.w.w. (niet willen weten).

Groetjes

Suzanne

Gefeliciteerd!

Ondanks dat wij er beide van overtuigd waren dat ook wij een meisje zouden krijgen, is het toch echt overduidelijk een jongen :)!!!!. Gisteren tijdens de echo zagen we duidelijk "zijn zaakje"hangen.

Ons mannetje was voor de rest in orde, 10 tenen,10 vingers, placenta op een goede plek, 2 nieren, een maag, een hartje wat er normaal uitzag en werkte. Erg prettig om te horen en te zien.  Hij was trouwens erg actief (dat belooft wat voor straks!)

Dus toch maar even het boek "zoons"een handleiding voor moeders aangeschaft om me een beetje in te lezen. Ben opgegroeid met alleen maar zussen, dus dit wordt toch wel een nieuwe ervaring.  

... Ga later echt een toffe schoonmoeder worden voor mijn schoondochter in spe ;-)

Super gefeliciteerd dat alles goed is en jullie een meisje krijgen.
Meisjes zijn zooooo leuk.
Wij hebben 2 meiden en hadden het leuk gevonden als er nog 1 bij kwam. Maar bij ons was duidelijk een jongen te zien. ook super leuk, een andere uitdaging. ook de 2 meiden vinden het leuk om een broertje te krijgen.

Liefs, Ris

Terug
Bovenaan