het is een missed abortion.

hallo dames, ik ben nieuw op deze forumsite.
ik ben even voor het eerst zwanger geweest en heb op 4 \5 februari 2010 een miskraam gehad op me werk op de invalidetoilet kwam het eruit.het was voor mij al bekend dat het een missed abortion was.maar ik was toch geschrokken.ben wel 40 jaar en in 2008 na 14 getrouwd zijn met een alcoholist gescheiden. en sinds mei 2009 gaan samenwonen met nieuwe partner.was in december niet meer ongesteld geworden testen gedaan en ja was positief.ik blij natuurlijk maar mocht maar kort duren.eerste echo was alles goed tweede echo ging me vriend mee naar het ziekenhuis en was het foute boel op echo was het te klein gebleven voor 8/9weken en er was ook geen hartje meer te vinden.
dus dat was voor mij een grote schrok.gelukkig is het er wel allemaal spontaan uit zich zelf uitgekomen en hooefde ik geen curretage in het ziekenhuis.wel moest ik rust houden.en nu kijken of het nog mag lukken opnieuw.de gynaceloog zei wel tegen me dat ik dan moet opschieten om weer zwanger te raken.groetjes s.

Beste S,

Wat een akelige tijd zal dit voor je zijn. Ik wil je er veel sterkte mee wensen. Ik zit zelf helaas in hetzelfde schuitje......
Ik hoop voor jou op een nieuwe zwanerschap.

Groetjes van Dieke.

Terug
Bovenaan