Het is een nacht...

ALWEEEEER zo een nacht...

Iets na 12 op matrazzie en ben nog steeds wakker...
Ben doodmoe maar de slaap kan k nie vatten...
Vogels fluiten al en over 2.5uur gaan de slopers verder met t huizenblok "in me achtertuin"...

Gaat m weer niet worden vannacht...

Ik heb vannacht ook niet goed geslapen.

Werd om 24.00 wakker gemaakt door vriend die kwam thuis van een beurs in Frankfurt en toen moest ik weer plassen.
Om 2 uur stond onze dochter weer aan bed en om 4 uur weer ze wilde naar beneden.

Boh vandaag werken en ik ben nu al kapot.gelukkig mag ik naar huis als ik niet meer kan..

Zwaar zeg! Heb je het al geprobeerd met sporten en daarna een warm bad? Ik slaap dan altijd als een roos!
En anders zijn er ook druppels van dr vogel (Dormeasan druppels), misschien dat die zouden kunnen helpen?

Succes!

Nee ik sport niet en heb geen bad, helaas.
En het ritme, k probeer t wel beetje erin te houden, nie later as 12en erin. Voor k naar bed ga, loop k wel altojd nog n blok om met de hond. das standaard.
Druppels enzo daar hou ik nie van, weet wel dat homepatisch geen kwaad kan, maar k hou nie van slaaphelpers...

Vannacht ging het stuk beter overigens...maarjah, Vriendie sliep aan deze kant, misschien dat dat tegenwoordig wat uitmaakt. (of k was echt te moe)

Wat vervelend meid dat je zo slecht slaapt.. Misschien iets simpels als een warme beker melk voor het slapen? (ik hou er niet van maar goed) wat bij mij altijd helpt is lezen of tv kijken dan vallen mn ogen heel snel dicht!

Liefs

god ben blij dat ik niet de enige ben!!

ik slaap ook zo slecht....word elke nacht om 2 uur half 3 wakker...met t gevorel dat ik er al een hele nacht op heb zitten

nu is dat vast mn eigen schuld...ik ben geneigd om 9 uur mn bed in te sluipen...ben zo moe dan!

tsja....en dat is fout...

sterkte meid

Terug
Bovenaan