Het is een ramp! :(

Hoi hoi,

Nou zoals gezegd heb ik de laatste fles van de week weg gelaten en dat ging boven verwachting goed!
Ze sliep dezelfde aantal uren net zoals voorheen.
Alleen overdag is het echt een ramp..ze wil niks meer.
Niet slapen (overdag) maar 5 minuten spelen ze is gewoon erg ontvreden.
Ik heb de hoeveelheid zelfs opgeschroefd zodat ze net zoveel binnen krijgt als voorheen.
En s avonds een papfles, maar ze huilt daarna en overdag echt extreem.
Ik weet het echt ff niet meer.
EEn vriendin van mij zegt dat zij dat ook heeft en een dag of 3 duurt (nou dat is het inmiddels) dat ze moeten wennen aan het ritme...

Ik begin er bijna spijt van te krijgen dat ik alles op zijn kop heb gezet.
Weet niet meer wat ik doen moet...

hoeveel weken is ze het kan namelijk ook een sprongetje zijn en daar kunnen ze heel veel last van hebben je moet eens kijken op oeiikgroei.nl
is heel handig.
suc6

Ja zou eens goed kunnen een sprongetje,Kyandro was vorige week ook een beetje uit zn doen een paar dagen,(weinig willen slapen en in de avond huilen)en paar dagen later kon hij omrollen..toen was het over en is hij weer de vrolijke baby die we kennen.hij slaapt nu weer heerlijk 3 uurtjes achter elkaar.en later op de dag ook nog gelukkig,

snap goed dat je er wanhopig van word,hopelijk gaat het snel beter.

liefs jootje

Das wel jammer dan zeg...
Wat je anders ook evt kunt proberen,evt voeding voor hongerige babys doen,en dan gewoon zo aan houden hoe t t nu hebt..
Wie weet krijgt ze daar toch nog dat wat ze wil...
Het kan he....
Ni ieder baby is t zelfde.
Wij hadden eigenlijk ni veel problemen dr mee dat de kleine meid van vijf flessen per vier uur naar vier flessen per vier uur is gegaan,we geven dr tussen de middag gewoon nog ff een beetje fruithapje en nu ook een beetje fruitdrankje....
Anders toch eens kijkje nemen op die stie van wat anouk schreef...

Ik zat ook gelijk te denken aan dat sprongetje, daar hebben we hier ook een paar weken (!) last van gehad! Nu is alles weer achter de rug!

Ze waren erg ontevreden, wilde niet slapen, niet spelen enz enz...alleen maar op schoot zitten en kroelen...

Succes!

jip sprongetje

iedere keer als Stan zijn ritme verandert heeft hij er zeker problemen mee de 1e 2 dagen, daarna is hij weer tevredn,,

ze moeten ook gewoon wennen aan iets anders...

komt goed meid!

Julia had dat een week geleden. Bij haar kwam het erop neer dat ze ineens weer 's nachts wou drinken, terwijl ze sinds eind november van half 9 tot 6 doorsliep. Kwam idd door een regeldag (ehm.. week). en nu is het weer goed. Ze is nu 5 maanden.

Liefs Marit

Idd, het is denk ik (hopelijk) een sprongetje.
Van te voren nog nooit van gehoord!
Totdat zondag ook weer een ramp was en we ge-googeld hebben en daar op uit kwamen en ze had dezelfde dingen die ze beschreven.
Het geeft een beetje rust.
Er stond ook bij dat sommige wellicht een een paar weken er last van kunnen hebben maar soms ook een paar dagen..
Nou ik ook dat het snel over is.
Vandaag is ze de hele dag bij het kdv geweest en wat denk je...Het was een prinsesje.:)
Niks aan de hand ze had zelfs al meer geslapen dan voorheen.
Thuis heb ik er verder weinig van gemerkt of dat het beter ging want ze ging weer om 18:00uur naar bed (net zoals voorheen) en slaapt hopelijk tot morgen vroeg (ook dat deed ze voorheen.
Woensdag ben ik de hele dag thuis dus dan zal ik het wel merken.

Ze is nu 4,5 maand....

Bedankt voor jullie reactie``s, soms moet je gewoon echt je ei kwaijt he

Terug
Bovenaan