Het is eindelijk zover....(denk ik)

Het moment waar ik anderhalf jaar op heb gewacht. Een Lukas die niet altijd (echt altijd!) huilend wakker wordt.

Een week of twee terug schreef ik al dat het veel beter ging en dat is zo gebleven. Nu wordt hij lekker kletsend wakker en pas als hij er echt uit wil begint hij te huilen.

Ik kan met geen pen beschrijven hoe blij ik hier om ben.

Ik geloof dat het SuzanT (moeder van Gijs toch?) was die zei dat Gijs hetzlefde probleem had en rond de anderhalf dat het langzamerhand overging. Ik had toen zo iets van: Ja eerst zien dan geloven.

Maar idd ook Lukas wordt nu dus heerlijk rustig wakker.

Ik heb wel nog zo iets van dat ik moet zien hoe lang dit gaat duren want hij slaapt er ook gelijk een stuk beter bij ('s ochtends is het eerder 7.30 dan 6.15) en s'middags haalt hij meestal de 2 uur wel (ipv een uur) en nu ligt hij zelfs al 21/2 uur te slapen. Maar elk uurtje dat hij langer slaapt, of elke ochtend/middag die hij niet meer huilend wakker wordt neemt niemand mij meer af!

Groetjes van een blije Annemieke

Dat is heel fijn! Kan voel je je eigen ook een stuk relaxter als je kleintje ook relaxed is!
Enzo slaapt sinds kort ook een stuk dieper en beter, hij is minder chagie als hij wakker wordt, heerlijk hoor!

liefs
di silva

Annemiek, ik weet precies hoe het voelt............... Wég knoop in je maag, wég de neiging om je kussen over je hoofd te trekken. Genieten en luisteren naar een kindje dat vrolijk en rustig  wakker wordt, op dit moment kun je je geen mooier geluid voorstellen!!

Inderdaad, dat was ik die destijds zei dat Gijs dat 1,5 jaar standaard deed en dat het toen opeens ophield. Het gaat dus echt voorbij, ik ben echt blij voor je dat dat nu ook bij jou het geval is!

Groetjes
Susan

ps. niet om je alvast onrustig te maken: maar je moet er maar niet heel gek van opkijken als Lukas er  in de verbouwingstijd wel weer wat last van krijgt hoor. Sommige kindjes reageren nou eenmaal sterker op veranderingen en afwijkingen in wat ze kennen dan anderen. En elk kind uit dat anders.............. Maar misschien gebeurt er wel niks en je wéét nu in ieder geval dat het gewoon kan: rustig wakker worden.

Succes ook met verbouwen!

meis ik vind het geweldig voor je.......kan ie nu yoëll ff leren hoe dat moet......vind het zow zielig dat ie telkens nog huilend wakker word.....

maar jij in ieder geval veel suc6....nu hij weet hoe het moet zal het vast goed blijven gaan

liefs denise

Jippie!!!! Ik kan me er iets bij voorstellen.
Kian huilt praktisch nooit als ie in bed ligt, dus voor mij is het altijd al gezellig wakker worden (hoewel ik het om 2.00 snachts minder gezellig vind als ie gaat liggen zingen, maar goed, moeten er toch altijd wel even om lachen)
Geniet er van!
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan