Het is even geleden maar......

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

ik ben er weer !!!! Mijn mannetje is er weer !!! Voor de meiden die mij  niet kennen, hij is militair en hij is een half jaar  naar Bosnie geweest.  Ik ben weer helemaal gelukkig !!!! Hij is precies te zijn alweer terug sinds 1 nov maar we zijn eerst lekker op vakantie geweest naar de Dominicaanse Republiek. Dames, dat is echt een aanrader !!!! Als je  lekker wil relaxen dan ben je daar aan het goede adres !!!!! Helaas hebben we geen leukmee terug mogen nemen maar ja....

Ik ben  inmiddels alweer een keer ongi geweest en we hebben samen overlegt om in het nieuwe jaar maar weer eens naar de gyn te gaan !!! Dan gaan we  voor inseminatie. Er zijn bij ons namelijk geen redenen gevonden waarom wij niet op een normale manier kinderen zouden kunnen krijgen. Alleen zijn we volgende maand alweer 2 jaar bezig. Nou ja, eigenlijk natuurlijk anderhalf jaar maar ja als mijn man niet weg had gemoeten dan hadden we natuurlijk gewoon "doorgeoefent" zeg maar !!! Dus dan wordt het weer duimen draaien !!!

Maar ik heb eigenlijk een vraagje :
Bij mij is in het ziekenhuis d.m.v. inwendige echo's vastgesteld dat mijn eisprong rond dag 20 is. Maar nu is mijn vraag : Kan het ook zo zijn dat mijn eisprong de ene maand eerder is dan de andere ??? Ik denk zelf van wel omdat als we weer naar het ziekenhuis moeten dan  moet ik bellen op de eerste dag van mijn ongi. Dan moeten we op dag 10 terugkomen en dan willen ze weer om de 2 dagen ongeveer inwendige echo's doen. Zelf denk ik dus dat ze dan aan de hand van de echo's weer gaan kijken wanneer mijn eitje waarschijnlijk springt. Maar is er iemand die dat misschien zeker weet ??? Anders hadden we 12 januari alweer naar het ziekenhuis gekunt om vast te beginnen met inseminatie maar mijn man is er die week weer niet.

Meiden, ik zal jullie weer op de hoogte houden !!! Ik ga nu eerst weer even lezen en kijken of er nog meiden zijn die ik ken !!! Hoop het niet natuurlijk !!!!!

Groetjes en een dikke  Biaggi

Hè biaggi

Dat is alweer lang geleden!!
Je wil toch niet zeggen dat je nu een half jaar bent weggeweest??

Ik kan me herinneren dat je elke maand overal last van had, totdat ie wegging. Toen was het pas rustig voor je ongi!!
Maar hij is natuurlijk een keer teruggekeerd met verlof??
Want toen had je ook alweer allerlei kwalen!!

Maar wel balen dat niks moois heb meegenomen van je vakantie!!!
Wordt onderhand wel tijd!!!

Ik heb nu ook de eerste afspraak staan bij de gyn!! Gaan ze hopelijk bij mij kijken of er wat aan scheelt!!

En dat van je ei, tja dat weet ik niet zeker!! Als je cyclus regelmatig is, dan zou ik zeggen dat je ei ook elke keer rond de zelfde tijd is.
Maar dat weet ik dus niet zeker!!

Nou meid!! Ik wens je gewoon onwijs veel succes en dat het nu eindelijk mag lukken!!!

Liefs Alma

quote: alma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2005 20:47:44'));

Hè biaggi

Ik kan me herinneren dat je elke maand overal last van had, totdat ie wegging. Toen was het pas rustig voor je ongi!!

Ik heb nu ook de eerste afspraak staan bij de gyn!! Gaan ze hopelijk bij mij kijken of er wat aan scheelt!!

En dat van je ei, tja dat weet ik niet zeker!! Als je cyclus regelmatig is, dan zou ik zeggen dat je ei ook elke keer rond de zelfde tijd is.

Nou meid!! Ik wens je gewoon onwijs veel succes en dat het nu eindelijk mag lukken!!!

Liefs Alma

Hoi Alma,

Nee, ik bedoel niet dat ik een half jaar ben weggeweest maar mijn man. Die is militair en die is een half jaar weggeweest !!!
Toen hij er niet was, was het zeker aardig rustig wat betreft gevoelige borsten, moeheid enz enz enz. Hij is er nu weer en ik word er weer niet goed van.

Vorige week werd ik ongi, 22 dec., toen was ik op mijn werk, ik had zo'n last van mijn ongi dat ik ziek naar huis ben gegaan. Ik kon zowat niet op mijn benen staan. Die nacht daarvoor had ik zo'n last van borsten dat ik ze vast moest houden als ik mij omdraaide in bed. Dus ik bedoel maar !!!! Gek wordt ik ervan !!!!!!!!!

Wanneer heb je je eerste afspraak bij de gyn ??? Hoe lang zijn jullie al bezig ??? Hopelijk constateren ze niets bij jullie !!!!

Ik wens jullie ook heel veel succes en een goed, gezond en vruchtbaar 2006 !!!!

Liefs Biaggi

quote: Biaggi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2005 21:11:13'));

quote: alma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-12-2005 20:47:44'));

Hè biaggi

Liefs Alma
Hoi Alma,

Nee, ik bedoel niet dat ik een half jaar ben weggeweest maar mijn man. Die is militair en die is een half jaar weggeweest !!!
Toen hij er niet was, was het zeker aardig rustig wat betreft gevoelige borsten, moeheid enz enz enz. Hij is er nu weer en ik word er weer niet goed van.

Vorige week werd ik ongi, 22 dec., toen was ik op mijn werk, ik had zo'n last van mijn ongi dat ik ziek naar huis ben gegaan. Ik kon zowat niet op mijn benen staan. Die nacht daarvoor had ik zo'n last van borsten dat ik ze vast moest houden als ik mij omdraaide in bed. Dus ik bedoel maar !!!! Gek wordt ik ervan !!!!!!!!!

Wanneer heb je je eerste afspraak bij de gyn ??? Hoe lang zijn jullie al bezig ??? Hopelijk constateren ze niets bij jullie !!!!

Ik wens jullie ook heel veel succes en een goed, gezond en vruchtbaar 2006 !!!!

Liefs Biaggi

Ik weet wel dat jji niet naar bosnië ben geweest, maar hoelang ben jij afwezig geweest dan(op de chat dus!!)

Ik mag op 19 januari er naar toe!!
Ben erg benieuwd wat ze dan gaan doen of vragen!!
en we zitten nu in ronde 10 en ik had zelf het idee dat mijn ei een beetje kort was!!
Zaten ongeveer 9 dagen tussen sprong en ongi!!

Maar de ha zie dat ie mijn curces mooi vond, maar ondanks dat toch door wlide sturen als ik dat ook wilde!!

Nou ik zei geen nee!!
Al is het alleen maar ff mijn onzekerheid wegnemen!!

Ik ben ook benieuwd hoe het dan bij jou zou lopen!
Je bent dan vast snel zwanger!! en het heeft dan ook echt lang genoeg geduurd!!!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan