Het is even geleden!

Hoi F en M

Het is even geleden, maar ik heb het erg druk gehad en moest toch ook proberen aan mijn wel verdiende rust proberen te komen!
Ben behoorlijk aan het groeien en de baby is behoorlijk onrustig. Vooral als ik wil slapen! Verder ben ik me zaterdag te buiten gegaan aan het kopen van baby spulletjes!

F hoe is het met jou en je moeder? Ben je nu al bij weer bij de gyn geweest?

M ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat! Krijg je al wat meer vertrouwen of worden de twijfels alleen maar groter!

Meiden, ik denk veel aan jullie en zal wat meer ruimte proberen te maken om te lezen en te schrijven!

Liefs Nienepien

Hoi Nien,

Ik zag net hierboven ook een berichtje van je staan maar nu is 'ie weg dus ik reageer maar hier. Ik vroeg me al af hoe het met jullie was!!

Wat heerlijk dat alles groeit en bloeit! Wat heb je allemaal gekocht vorige weer? Kleertjes? Wil je straks trouwens weten wat het wordt? Of wil je het een verrassing laten worden?

Met mij is alles prima. Ik ben in afwachting van 22 november en dan krijg ik hopelijk meteen de medicijnen mee en kan ik hopelijk ook eindelijk eens klussen!!

Monique, hoe is het met jou? Voel je je al erg zwanger? Wanneer mag je nu weer naar de gyn?

Dikke kus F

Hoi Monique,

Lees net pas je berichtje onder mijn eerdere berichtje. Wat vervelend dat je nog steeds in onzekerheid zit zeg!

Mijn nichtje had dat ook dat ze veel bloed verloor in het begin. De gyn wilde haar zelfs al laten curreteren maar ze zei zelf dat ze het nog even wilde aankijken EN ze heeft nu een gezonde dochter! Echt waar. Ze heeft de hele zwangerschap door bloed verloren, en niet een druppeltje maar echt heel veel. Het kan dus wel.

Ik moet er niet aan denken dat het mis zou gaan bij je. Ik ga zometeen meteen een kaarsje voor je branden! Wanneer mag je nu langskomen voor een echo?

Probeer je niet teveel zorgen te maken want het feit dat je zo misselijk was is natuurlijk wel een super goed teken! Dan is het HcG in ieder geval nog flink aan het opbouwen dus dat is een goed teken!

Houd je ons op de hoogte?
Ik maakte me al een beetje zorgen om je dus ik ben blij nu iets van je te lezen!

Houd je taai lieverd!!

X F

Heee meiden.

Het ia alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Maar ik merk dat het even goed is, de tijd vliegt nu voorbij en donderdag middag mag ik alweer voor een echo komen!
Aan de ene kant denk ik zelfs dat het vast allemaal goed zit!
Ik heb gisteren zelfs "alvast" een zwangerschapsbroek gekocht.
Erg he!
Het was bij de prenatal en hij was in de aanbieding.
En...mijn smaak, een zwarte met krijtstreep.
Mijn temp. is nog steeds hoog.
En als ik mijn "lijstje" nakijk valt het bloedverlies ook mee.
In het begin [voor de test] een scheutje.
Daarna nog eens na "de grote boodschap"
[af en toe]
En iets brijne afscheiding schijnt vaak voor te komen.
Maar afgelopen dagen is het "rustig"
Oh. ja mijn buik is echt giga opgezet!
Ik moet er echt om denken wat ik aan trek, nu al.

Nien, wat heerlijk al die spulletjes kopen!
Ik kan me vorstellen dat je nu echt begint te groeien.
Voel je dan ook al echt "schopjes".
Lijkt me heel bijzonder.
Hoe gaat het op het werk, kun je het nog een beetje volhouden?
Want wanneer ben je precies uitgerekend?

Fred, nog even en dan kun je met de medicijnen beginnen.
Kan me goed voorstellen dat je daar naar toeleeft!
Je wilr er natuurlijk zo snel mogelijk mee beginnen.
Hoe gaat het inmiddels met je moeder en met jouw?

Tot de volgende keer!

Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Wat ontzettend spannend zeg dat je overmorgen al voor je echo mag! Wat zul je nerveus zijn! Ze zullen nog wel niet heel erg veel zien maar ze zien in ieder geval iets zitten lijkt me. Heel spannend allemaal! Dus je hebt je eerste zwangerschapsbroek al gekocht haha! Super voor je hoor!!!!!

Ik ben ook aan het aftellen. Over 2 weken ben ik al begonnen met de medicijnen.. heel spannend. Ik had de laatste dagen wel pijn in mijn onderbuik dus even was ik bang dat ik ongi werd. Liever nu niet omdat ik over 2 weken pas de Clomid mag halen en je met de Clomid moet beginnen om de 3e dag van je ongi.

Met mij gaat alles verder prima. Ben weer positief en met mijn moeder gaat het ook een stuk beter gelukkig! Ik hoop zo dat ik jullie binnenkort kan volgen! Stiekem heb ik er wel een goed gevoel over maar ik denk daar natuurlijk heel voorzichtig mee...

Nou Monique, heeel veel succes bij je echo! Ik denk aan je!!

Nien, ik heb hierboven nog een berichtje staan voor je.

Dikke kus F.

Hoi meiden!

Ben blij te horen dat het goed met jullie gaat!
Monique, zal heel hard voor je duimen hoor! En donderdag ben je 6 weken toch? Dan moet je iets kunnen zien hoor! Zelfs een kloppend hardje volgens mij!

Fred, ben blij dat het beter gaat met je moeder! En jij klinkt gelukkig ook weer optimistisch!

Met mij gaat het allemaal goed! Merk goed dat ik zwanger ben, want als ik te veel doe word de rem erop gezet door mijn lichaam! Verder houdt de kleine dreumus me 's nachts vaak uit mijn slaap! Dan is 'hij'een partij onrustig!
Op dit moment zit ik met smart op de meubeltjes te wachten want wil wel een door gaan met het inrichten!

Nou, ik ga even heerlijk van de zon genieten op mijn wind luwe balkon! Tot snel

Liefs Nienepien

Ben vandaag niet voor de echo geweest!!!
Kreeg een brief van het ZH gisteren.
Mijn afspraak was naar 3 weken later verschoven!!
Meteen gebeld [ik was best wel boos]
Ik zei dat ik niet 3 weken wilde wachten, dat ik dat een veel te groot risico vind, i.v.m BBZ enz enz.
Nog 3 weken in spanning hou ik niet vol.
Ze denken daar volgens mij ook echt niet verder.
Nu mag ik morgen om 9.00 komen
Jullie horen nog!
Het is even kort maar ik moet nu weg.
Morgen meer!
Doeiiii,
Monique

Terug
Bovenaan