het is ff huiluh

Hailo,

Nou daar zit ik dan achter mn computer met traantjes. Ik had t graag anders gezien, maar goed. De arts vond het tot nu toe erg tegenvallen, er zijn twee kleine eitjes te zien aan beide stokken maar ze zijn nog erg klein. Mijn slijmvlies begint wel een beetje te groeien en is nu dikker dan de vorige keer (nou ja wat is dik......) moet zondag terugkomen om te kijken of ze wat doen. Tevens noet ik weer bloedprikken om te zien wat mijn gehaltes zijn en of er een stiekem verborgen eitje zit. Het duimen heeft een klein beetje van jullie geholpen en de instraling van jou Mick doet me goed! Ik ben er bang voor dat ook deze maand aan onze neus voorbij gaat. daar heb je dan een dubbele dosis voor genomen. Maar goed,beetje medicijnen erbij en we gaan verder met een nieuwe maand. Maar ok deze maand is nog niet voorbij en er is nog een kleine kans (dat weet ik wel) maar toch ben ik op dit moment ff zo labiel als een deur, ik gooi het er allemaal gewoon uit en ga zo de stad in om mezelf lekker te verwennen en daarna koffie drinken bij een vriendin. Heb mn werk gebeld en ze waren zo lief voor me, echt schatten.

Mick, ik hoop zo dat het er voor jou beter uit ziet op t moment!!!

dikkeraregekkekwiebeldepufknuf,
Sjanneke

Heeeee liefie,

Lees net je mailtje, ik leef met je mee. Toch zijn ze dus ietsjes gegroeid, ik straal weer in, ik straal nog steeds in, en ik blijf instralen, straal, straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal straal, groei groei groei groei groei groei, eitjes van Sjanneke wakker worden groeien nu groeien nog eventjes doorgroeien jullie zijn er bijna nog even doorgroeien............................

Hoop dat dit wat helpt ok, niet al te getreurd ok, het gaat goed komen daar ben ik van overtuigd.

knuffeldebuffeldeshufflevanmickey

Het gaat inmiddels al een stukje beter met me. Maar ik blijf het vervelend vinden dat mijn lichaam niet wil doen wat ik ontzettend graag zou willen. Enne Mick,  Niet te hard stralen he ik wordt bijna weggeblazen bij de computer.   Ik heb een hele lieve vriendin waar ik vanmiddag ben geweest en toen ze hoorde dat ik alleen zat vanavond werd ik meteen door haar vent uitgenodigd om een film te gaan kijken. Lief he? Mijn man was ook erg blij toen hij hoorde dat ik vanavond niet alleen was, vanavond als hij thuis komt dan haalt ie me op bij mn vriendin.
Verder ben ik erg moe en toch teleurgesteld maar ik vind dat dat ook even mag. tuurlijk laat ik mijn kopje niet lang hangen!!!! ik voel de positieve energie ingestraald worden en als het zondag niet wat is dan wachten we gewoon af wat er verder gaat gebeuren. En als het wel wat is dan horen jullie dat meteen.
Blijft een gedoe hoor, zwanger willen worden, maar dan krijg je ook wel wat moois. Enne pan twee is gesneuveld maar pietje leeft nog.........

Heee lieve Sjanneke!

Ik ben een aantal weken weggeweest omdat het hier thuis crisis was (is) en nu lees ik dit. Ik vind het echt heel erg voor je hoor!
Je hebt het zwaar zo te horen meissie. En zeker niet zonder reden. Die roteitjes!! Laat die traantjes maar komen hoor! Is wel goed al is het soms moeilijk! Ben benieuwd wat er morgen uit komt en of je eitjes een groeispurt hebben gemaakt.
Je hebt groot gelijk dat je jezelf eens even lekker verwend! Dat heb je meer dan verdiend!!!
Ik denk aan je! (wij allemaal zoals je weet)

lfs inge

hailo,

Wat lief van je ING! Ik heb de hele stad leeggekocht en me lekker verwent maar ik merk wel dat er toch spanningen zijn voor morgen. Echt waar als mijn eitjes door het instralen gegroeid zijn dan schreeuw ik dit hele forum bij elkaar!!!!!!!

dikke knuf Sjan

Hey Ing,
Mag best vragen hoor    Tis allemaal nog steeds afwachten. Afgelopen zondag bleek een eitje 13 mm te zijn, nog steeds klein maar het was ietsie aan het groeien. De arts was zeer ontevreden en ik krijg volgende maand wederom een hogere dosis. Ik reageer op dit moment te zwak op de medicatie. Nu moet ik morgen weer terug en als dan blijkt dat ie doorgroeit krijg ik alsnog een iui maar als blijkt dat ie nie zo wil dan gaat ook deze maand mn neus voorbij. Ik heb me er onderhand bij neergelegd, je hebt nie echt een keus. Ik kan wel kwaad en verdrietig worden maar daar schiet ik nix mee op.
Enne mijn pietje is errug vervelend, kon m wel het nekje omdraaien en mijn man ook. Ooh is zo leuk een vogel als huisdier grrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vind het erg lief van je dat je er naar vraagt!
Alles verder goed met je? Zeker veel aan het rusten en slapen, is het nog vol te houden?

Dikke knuffiepuffie
Sjanneke

Terug
Bovenaan