Het is gebeurd............

A

Anoniem

Guest
Het is gebeurd met de borstvoeding........exact 10 mnd gegeven.
Ik ben 3 wk geleden gestopt met de middagvoeding (4 tandjes en een dochter van 3 die
rondloopt is nl geen fijne combinatie)
Vorige week kwam Britt ineens weer in de nachten.  24 uur 4 uur 8 uur. Paar
dagen aangekeken en ben toen maar gestopt met de avondvoeding (bv) 19.00 uur.
We hebben het nogal druk dus denk dat mijn voeding aan het teruglopen was.
Vorige week.....22 juni (23 juni werd ze 10 mnd) legde ik Britt aan, en ze
draaide gewoon haar hoofd om, wat ik ook deed, geen respons. Dus van bed
af, fles klaar gemaakt en tadaaaaaa leeg.

Ik heb altijd geroepen dat het met uiterlijk een jaar gebeurd was of als ze gaat l
lopen. Maar ze heeft het zelf al even beslist. Aan de ene kant erg jammer (onze momentjes)
maar mijn man vind het wel weer leuk, en onze dochter helemaal. Ze mogen nu
de fles geven.

Het toeval wil dat Britt sinds vorige week ook begint te stappen in de box.

gr diana

Weer een tijdperk afgesloten

Hiya,

awww, weet dat het goed is als je kindje het volgende stadium begint, maar ook een beetje jammer toch? Tenminste dat vind ik. Bij iedere grote ontwikkeling denk ik van te voren steeds "oh ik kan niet wachten tot 'ie zit/staat/loopt" en als het dan gebeurd mis ik stiekem ook een beetje de tijd dat 'ie het nog niet kon. haha wat een zeurkous ben ik.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

Vind het erg knap van je dat je het zolang vol gehouden hebt, ik kon het niet.
Gelukkig zijn er nog heel veel dingen om van de kleine te genieten.

Ik vind het zeker jammer.......aan de ene kant. Het was echt ons momentje.
En er is weer een fase afgesloten, deze komt (als het goed is, is dit ons 2e en laatste)
dus ook niet weer. Denk dat ik dat ook nog wel erg ga vinden, de tijd vliegt, vooral
met het besef dat alle fases die afgesloten worden, voor mij ook echt afgesloten worden.

Maar aan de andere kant vind ik het ook wel best............We hebben van het weekend
groot feest gehad hier in het dorp, ideaal........kinderen kon ik zo wegbrengen,
geen gekolf, geen gespannen borsten.

Nee ik heb weer geluk, heb nergens last van gehad (borsten) , dat het ineens overwas.
gr diana

Goed gedaan hoor! En gewoon steeds blijven genieten van de dingen die op dat moment weer leuk zijn. Elk tijdperk heeft z'n charmes.
Liefs Nelleke

Al weer een hoofdstuk afgesloten. Maar niet getreurd, er komen ook weer nieuwe dingen. Wat goed van je dat je zolang bv hebt gegeven. Daar kun je trots op zijn hoor!

Groetjes,
Nelly.

Goed gedaan meid!!! De afgelopen 10 maanden nemen ze jullie niet meer af, lekker genieten van al het moois wat nog komen gaat en koesteren dat je dit zolang hebt kunnen doen!

Nou toch fantastisch, 10 maanden gevoed en zij geeft zelf aan dat het klaar is! Mooier kun je het niet hebben.  

Terug
Bovenaan