Het is gebeurd!

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

voor degenen die het nog weten ik ben vorige week woensdag weer geopereerd aan mijn knip.
Het is me reuze meegevallen de narcose dan,heb eerst iets kalmerends gekregen want ik zat te janken toen ik hoorde dat mijn man niet bij me mocht wachten tot ik aan de beurt was,moest om half 9 binnen zijn en werd pas om 11 uur geholpen.
Maar door die medicijnen ben ik om half 10 in slaap gevallen hihi,ik werd wakker toen ze mijn bed wegreden naar de anesthesie.
Was wel erg misselijk toen ik wakker werd maar heb hier gelijk iets voor gehad en zat een uur nadien al een boterham te eten.
Nu hopen dat het een keer goed gedaan is,moet 21 november op controle en als het dan niet goed is dan blijven ze der mooi vanaf!
Het is trouwens heel raar om weer die pijn en het trekken te voelen zonder  te zijn  bevallen.
Ik hou jullie wel op de hoogte of het nu goed is gedaan.

Groetjes cindy moeder van iris 08-12-2006  

Fijn dat het zo meegevallen is joh. En hopelijk geneest het nu goed en snel.
Veel sterkte met het herstel.

groetjes Ida

Wat goed dat het is gebeurd!
Ik hoop echt voor je dat het nu in orde is allemaal. Lijkt me idd raar om dat weer te voelen, alleen heb je er nu niks voor terug gekregen.
Succes ermee.
Sil

Pffff, vervelend zeg, weer die gekke pijn daaronder zeg maar. Hopelijk herstel je nu wel goed. Beterschap en een dikke knuf!!

Wat super goed van jou zeg!
Echt.....ik ben (het klinkt raar..) jaloers op je
Bij mij zit het ook nog niet goed, maar ik stel de afspraak met de huisarts elke keer weer uit, maar goed, ooit zal het er bij mij ook van komen. Dat is zeker.
Ben wel blij om te horen dat het meeviel hoor, dat maakt het voor mij misschien toch weer iets makkelijker.

Dus het gebeurd onder narcose?! Ook fijn..Na de bevalling (thuis) kreeg ik alleen wat verdovingsspray en heb ik alles gevoeld, niet fijn!
En mocht je meteen naar huis? En hoe gaat het lopen enzo?
Hebben ze iets geadviseerd hoelang je rust moet houden (dus niet werken enzo)?

Sorrie voor mijn vragen, maar ik ben er al heel lang ook mee bezig

Succes met herstellen en nu maar hopen dat alles goed is!!!

X 4dec

Pff, dat valt nog niet mee zeg. Gelukkig is het nu hopelijk verholpen. Lijkt me namelijk niet prettig.

Groetjes,
Nelly.

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!

En lieve 4 december vandaag over precies 1 maand wordt mijn dochter Iris 1 jaar,ik kan nu pas voor mijn gevoel de bevalling achter me laten.
Dus meid raap al je moed bij elkaar en maak nu die afspraak!!
Ik was er doodsbang voor maar het is me SUPER meegevallen.
Ik ben om 11 uur geholpen ging om 12 uur terug naar de afdeling mocht voorzichtig wat drinken en dat ging goed dan mag je ook al een boterham eten en als je dan ook geplast hebt mag je weer naar huis,ik was om 1430 weer thuis.
Wat betreft rust houden ik werk maandag,dinsdag en woensdag dus heb me woensdag laten helpen en heb daarna een week vakantie genomen omdat ik niet wou dat iedereen het wist op mijn werk,alleen mijn bedrijfsleider weet het.
Ze gaven alleen als advies dat je zelf aanvoelt wat wel of niet kan.
Ik kijk uit met tillen en bukken door de knieen enz lopen is de ene keer wel pijnlijk dan weer niet.
Maar echt het is niet zo erg als na mijn bevalling want toen zat het gewoon niet goed!
En narcose was ik ook zo bang voor maar valt ook reuze mee.
Dus ik hoop hier snel te lezen dat je er ook wat aan laat doen.
Ik kon ook geen gemeenschap met mijn man hebben want dat was te pijnlijk,hoe zit dat bij jou of wil je daar liever niet over praten.
Ik maakte gisteren nog het geintje van der heeft nu meer een vreemde aangezeten dan mijn eigen man hihi.

Groetjes Cindy mama van Iris.

Wat moedig zeg, dat je de behandeling hebt laten doen! Je zal vast heel opgelucht zijn. Ik hoop dat je snel weer hersteld en de oude bent.
Beterschap meid!

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan