het is gebeurt

Hallo Allemaal,

Ook ik heb een paar dagen geleden een berichtje geschreven. Het hartje klopte niet en moest wachten op een miskraam. gelukkig is dat dan toch gekomen. Tenminste gelukkig... ik ben blij dat de natuur deze keer z'n werk heeft gedaan.Ik was een beetje bang dat het niet natuurlijk zou komen omdat bij me bevalling van Annabel mijn lichaam ook niet helemaal scheen te begrijpen hoe je iets eruit moest krijgen. Ik heb toen lang aan een infuus gelegen en de bevallen duurde in z'n totaal zo'n 72 uur.
Ik moet wel zeggen dat het me behoorlijk tegen viel. Ik heb de heledag behoorlijke (weeen achtige) krampen gehad en heel veel bloed verlies. Ook kwamen er veel behoorlijke bloedstolsels uit, maar het vruchtzakje heb ik niet gezien.
Nu zegt mijn verloskundige dat als de pijn minder is en het bloedveries ook minder wordt ik er van uit mag gaan dat alles weg is. Toch ben ik daar niet zo gerust op. Zometeen is er nog wat achter gebleven en blijf ik daar straks mee rond lopen.
De verloskundige heeft me proberen gerust te stellen maar zei wel dat als ik het niet vertrouw of voor me eigen gemoedrust ik wel een echo mag.
Ik denk dat ik dat toch wel ga doen. Dan weet ik tenminste zeker dat het voorbij is, toch???
Het liefst wil ik zo snel mogelijk weer gaan werken en gewoon proberen me leven weer op te pakken.

Nog even n.a.v. alle NOD dagen en het berichtje van Sammy. CB testen zijn toch de beste testen. Bij allebei m'n zwangerschappen had ik met andere merken testen een negatieve uitslag en met CB testen niet!!!! Dit was dan op de NOD dag of die dag erna. Hieruit mag ik toch wel concluderen dat CB testen een stuk gevoeliger zijn!!!!
Succes ermee allemaal.

Groetjes Anne-Marie

Hoi Anne-Marie,

Een miskraam is natuurlijk iets verschrikkelijks, maar ik ben blij voor je dat het vanzelf gekomen is. Ik had ook zulke verschrikkelijke buikkrampen en veel bloedverlies ongeveer 1 dag daarna werd het steeds minder. Ik heb wel een inwendige echo gehad gewoon voor de zekerheid, het is beter voor je eigen gemoedsrust. Na ongeveer 5 weken was ik weer ongi en heb sindsdien en regelmatige cyclus. Veel sterkte de komende tijd!
liefs Renske

Terug
Bovenaan