het is gedaan met de vakantie

hoi hoi

MIJN VAKANTIE   IS VOORBIJ

ik had van het ziekehuis drie  weken rust gekregen
geen onderzoeken en geen infusen
had me eigen ook echt voor genomen geen stap in het ziekehuis te zetten die drie weken maar ja zaols ik al eerder schreef is datr helaas mislukt ivb met kaya onze brookenpiloot en mijn galstenen
nu word ik nu moet ik morgen alweer bloedprikken voor me hb (kijken wat die heeft gedaan in die drie weken zonder ijzer infuus) heb er een hard hoofd
en gaan we weer straen met de infusen krijg ook maandag meteen weer me eerste onderzoek dus daar gaan we weer twee dagen per week
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb er totaal geen zin meer in

groetjes mariella

jeetje wat vervelend zeg, meid sterkte hoor we zullen ana je denken en als je het zat bent kom je hier toch lekker spuien, wij hebben zo met z'n alle heeeeellllleeeee brede schouders.

gr tammy

Kan ik me helemaal voorstellen!
Ik ben gelukkig (eindelijk!!) klaar met dokteren nu, maar ik heb de laatste 4 maanden meer afspraken in het ziekenhuis gehad dan in mijn hele leven ervoor! De dames van het bloedprikken kenden me gewoon, "ach, bent u nu alweer hier?", ja zei ik dan, prik maar in de blauwe plek (van de vorige keer!). Ik denk dat ik continue een blauwe plek heb gehad in mijn elleboogsplooi.
Wekelijks bij maag-darm-lever-arts, ook naar huisarts, bedrijfsarts, chirurg...

Na 4 maanden galkolieken ben ik 3 weken geleden eindelijk geopereerd (eerst moest mijn lever genezen zijn, no way dat ze me anders gingen opereren ) en is mijn galblaas weggehaald. Ik weet dus precies hoe het voelt. Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt! En is je Hb snel weer wat op peil...

Hou je taai en klaag maar lekker raak. Dat doe ik ook al maanden, ha, ha

Groetjes, Karin

snap wat je bedoelt bij de dames van het prikken voor de vakantie kwam ik binnen met jayla zegt zo een dame over jayla ooooo ze groeit lekker he  ja heel leuk dat ze dat over me meissie zei maar minder leuk dat ze het presies weet
ze maken de hele ontwikkeling van jayla mee\

ook bij het infuus prikken meestal ben ik de jongste die daar is heb allemaal ouderen dames om me heen ze kennen allemaal jayla laast kwam er eentje met een knuffeltje aan heel lief en wardeer het ernorm maar had het graag onder ander omstandig heden gedaan

ik denk als ik straks klaar ben dat ik zo nog ga missen ook heb ineens een kamer vol omas erbij hihihih

groetjes mariella

Terug
Bovenaan