Het is gelukt.

A

Anoniem

Guest
Nou dames,
Ik heb vanmorgen om 07.00 voor me werk een test gedaan want ik had afgelopen zondag avond een heftige kramp met bloeding van 2 uurtjes en daarna niks meer.....
Ik moest eindelijk vrijdag pas ongie worden.
Maar gevoel zei dat er iets niet klopte me borsten blijven pijn doen en ik voelde me anders als anders.
De test vanmorgen erg zenuwachtig was ik en wat denk je zwanger 2 streepjes.
Ik ben erg in de war heb 4 jr geleden een miskraam gehad en een half jaar daarna werd ik zwanger van onze zoon die inmiddels bijna 3.
Ik kan het echt nog niet bevatten heb een afspraak gemaakt bij de gyno in het ziekh 2 juni kan ik komen.
Nou dames heel veel succes en ik hoop dat alles blijft zitten waar het moet blijven zitten.
Kus Wendy

OHhhh wat fijn voor jullie Wendy!!!

G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
R
D
!!!

Echt super voor jullie. Dat na een aantal miskramen en toen toch klein wondertje. En nu jullie tweede wondertje. In welke ronde zaten jullie.

Geniet van jullie zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed en zou leuk zijn als je ons beetje op de hoogte houd!

Liefs Nathalie

Gefeliciteerd!!! strooi over mij ook wat hcg hihi, geniet ervan meid!
Gr Knorretjuh

Dag nathalie,
De 6e ronde zaten we..........ik laat zeker nog wat van me horen en je weet het is allemaal nog heel pril.....dus maar ik geniet elke minuut hoor.
Wendy

Gefeliciteerd meid!!!

Probeer maar lekker te genieten!!

Liefs Debby.

GEFELICITEERD,mooi kadootje voor moederdag zeg,
Genieten meid je ben zwanger.

vr gr Esther.

Hoi Wendy,

Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi cadeautje heb je gekregen voor moederdag! Voor jou dubbel genieten! Geniet ervan!

Liefs,
Baby09

Terug
Bovenaan