Het is gelukt!!!

A

Anoniem

Guest
Ze heeft doorgeslapen vannacht!!! Heeeerlijk gewoon! Was ook echt trots op haar vanmorgen hahaha...
Gisteren op het kdv had ze maar heel weinig geslapen (veel kinderen op de kamer, warm etc..).
Toen we om 17.30 uur thuiskwamen was ze echt doodmoe maar in die tijd slaapt ze niet dus maar lekker in de box gelegd. Daar viel ze wel even een half uurtje in slaap.
Op het kdv had ze al fruit gehad smorgens en haar flessen had ze ook allemaal (zo goed als) opgedronken.
Om 18.30 heb ik haar groenten (bruine bonen...blehhh....maar zij vind het dus super lekker!!) gegeven (een half potje).
Om 19.30 uur heb ik haar in bad gedaan en om 20.00 een fles met nutrix erin gegeven.
Ze was echt helemaal op! Dat vind ik wel een beetje moeilijk (maar ja, dat "probleem hadden we eigenlijk toch al), dat ze dus zo moe is maar dat ik het dan nog zo lang moet rekken.
Maar goed, na de fles van 20.00 dus meteen in bed gelegd en ik heb de hele nacht (jaaa....ik lag wel wakker !!) helemaal niets gehoord!
Om 7.45 uur heb ik haar wakker moeten maken!! Niet slecht toch, voor de eerste keer?!?
Hahaha nu maar hopen dat het zo blijft!

Wat geweldig, hopen dat het zo blijft. Daan (nu 4maanden) slaapt sinds een paar weken door, heerlijk, ik voel me eindelijk weer een beetje mens.

Geniet ervan.

Nienke

Super!!! Gaaf zeg!
Je zult wel helemaal blij zijn. Kun je zelf ook wat eerder naar bed. Als het je lukt om te slapen in deze hitte.
Geniet er maar lekker van!

Wat fijn voor jullie! Lekker op tijd naar bed kunnen, of niet, dat je die vrijheid hebt inderdaad, geniet er maar lekker van,
x Esther

Oh ja, ik heb Isis gisterenavond om half acht een fles gegeven, om 21:00 lag ze in bed en sliep door tot 7:00. Zijn we ook heel blij mee, in de toekomst ligt ze nog vroeger in bed, nu slaapt ze voor half acht nog goed,
x Esther

Ja, echt heerlijk is dat!!!
Ik had het eerst (alweer eens..haha...) willen uitstellen omdat ze de laatste dagen de fles van 23.00 wel weer goed dronk maar ik heb het toch gewoon gedaan!
Ik was echt doodmoe gisteren (vandaag weer trouwens pffff kom daar maar niet vanaf..) en wilde echt om 22.00 uur ofzo naar bed gaan!
Nou, rond 20.30 uur lag ze in bed, toen zijn mijn vriend en ik even een spel (doen we normaal nooit, maar was wel leuk! Lekker buiten!) gaan doen en ineens.....kregen we bezoek!!!! Arggggg....... maar goed, het was achteraf wel heel erg leuk, maar we lagen dus weer pas rond 01.00 uur in bed!!! En toen kon ik niet slapen door de warmte en ik was aan het "wachten" tot ik haar wakker hoorde worden...dom he??...haha
Ben wel 10 keer wakker geweest en elke keer dacht ik "huh...ze is nog stil..."
Om 5.00 uur dacht ik "ze zal zo wel wakker worden" en zo ging het dus de hele nacht door...en zij lag heeerlijk te slapen!!! Hahahaha hoe gek kun je zijn he !

Maar goed, ik hoop dat het vanacht (en de rest van de nachten) ook goed gaat en dat ik vanacht wel eens lekker slaap!!!

Terug
Bovenaan