het is geweldig om mama te zijn!!!

Zo....

wilde even kwijt hoe heerlijk het is om mama te zijn van Stan!

Het is een geweldig ventje, en sinds een paar dagen schenkt hij af en toe de liefste en breedste lach ooit! Ik smelt helemaal weg, en moest vanmorgen bijna erom huilen!

Het is een gemakkelijke baby die precies aan geeft wat hij wel en niet wil! Zo wil hij af en toe NIET knuffelen en op schoot, maar met zijn mobile communiceren in de box, en ondertussen flink gymen erbij hihi. En als hij er genoeg van heeft dan wil hij toch maar knuffelen met papa of mama. Het is ook ene die niet wil liggen als hij wakker is, dan moet je hem echt rechtop zetten of rondlopen en dingen laten bekijken. Hij verveelt zich snel heb ik het idee.

Hij kan ook sinds 2 weken al zijn hoofd zeker 5 minuten achter elkaar optillen en rond kijken..... en dan BOEM valt zijn koppie in een keer naar beneden hihi.

hoe doen jullie ukkies het?

Hoi Hoi

Na meid dan kunnen we mekaar de hand geven,vind t ook onwijs om mama te zijn.
Geniet lekker van mn meissie.
Onze kleintjes zijn even oud,leuk he...
Hoeveel cc geef jij nu eigenlijk je kleine.
Onze kleine vind t ook onwijs leuk om rond te kijken,dr nekje beetje goed recht houden.
Dat mag ook wel want we hebben ook nog zo'n buikdrager,dan kunnen we dr mooi zo mee nemen op de borst zeg maar ipv kinderwagen of maxi cosi.
Ze is echt een schat van een meissie.
Geniet dr lekker van meid,
Liefs

Vind het ook super,was al moeder van Shaniqua die is nu 3 dus weer een heel andere fase,
Kyandro is ook een schatje!hij is superhard gegroeid 680 gram in 15 dagen!!daarbij komt wel kijken dat hij vaak krampjes heeft...en denk ook wel groei pijntjes zo zielig!!maar als alles rustig is is het zo een lieve,rustige baby!dan ligt ie lekker in het rond te kijken ook lacht hij sinds deze week.heel lief!!hij lig ook graag in zn schommelstoeltje dan valt hij in slaap! s avonds ligt ie graag bij papa of mama op de arm te slapen of te kijken.s nachts heb ik de wieg naast mn bed staan.omdat hij zo vaak krampjes heeft dan...dan kan ik over zn buikje strelen en zn speentje terug in zn mondje doen.en het werkt hij slaapt heel de nacht in zn wiegje.kost soms wel veel energie omdat hij dan bijna slaapt en weer wakker scrikt van een pijntje,en dan later weer in zn broek poept.maar we zijn goed op weg,overdag slaapt ie wel altijd in zn bedje.altijd s middags een lange ruk.

mn man kan niet wachten tot ie wat meer kan.hij vind het nu nog iets te teer!maar is wel supertrots natuurlijk.ik hou zelf wel van dat kleine nu,nog even en dan willen ze misschien niet meer op schoot
dus lekker genieten.want ga echt heel snel
liefs jootje

Me too: proud to be a mom! Ik geniet ook met volle teugen, vooral als ik merk dat mijn kleintje gewoon heerlijk in zijn vel zit. Hij slaap veel en drinkt goed, weet je, daar gedijt een jonge baby gewoon goed bij! En dat geeft mij dan weer een heel goed gevoel. Ik heb sommige dagen echt geen kind aan hem, dan komt hij praktisch alleen voor een voeding en daarna tukt hij zo weer een paar uur verder! Hij is ook nog wel heel klein, met een week of 3 zal hij wat meer wakker zijn en dan hoop ik ook op de eerste echte lach! Dat vind ik tot nu toe wel 'lastig', je krijgt weinig reactie van zo'n ventje terug. Dus hoe blij is hij eigenlijk met me? Maar ja, als hij volledig verzadigd met zijn koppie in mijn nek in slaap zakt, dan zal hij zich wel goed voelen bij me denk ik dan maar!

he trotse mama's,

nou, hier is het niet anders hoor. loop over van trots en vind het moederschap geweldig.

sven is heel tevreden, slaapt goed, drinkt en groeit goed. hij houdt van knuffelen, maar vindt het ook heerlijk om in alle rust om zich heen te kijken. regelmaat is nu al belangrijk voor hem.

gisteren had hij een giga off-day. huilen, huilen, huilen. ik wist niet wat ik met heaan moest. had dit ook nog niet meegemaakt.
om 20.00 uur in zijn bed gelegd en na 10 Min. huilen viel hij als een blok in slaap. hij heeft het klokje rond geslapen en vandaag was hij weer in zijn sas.

en die lachjes zijn echt geweldig, he. ik word helemaal blij als hij lacht.

@blossom: natuurlijk is je kleintje blij met jou. daar zijn geen lachjes of woorden voor nodig, dat is gewoon zo.
geniet er maar van, want straks tijdens zijn (peuter)puberteit zal je nog vaak te horen krijgen dat mama niet lief is (of in heftigere bewoording als hij 16 is) hihi.

geniet van jullie kleintjes!

haha ja dat is waar hoor mn dochter van 3 is ook een echte peuterpuber en roept soms ook al:stomme papa.of jij bent niet lief!ach ja het hoort erbij elke periode heeft zo zn leuke en minder leuke kanten
liefs jootje

i'm lovin it!!!!!
ons kleine meissie is nu ruim 3 weken en ook een erg makkelijk meisje..
ze is onze 4e telg en ik geniet er niet minder van dan bij de 1e of 2e of 3e..
ik vind het heerlijk om mama te zijn, ons meisje begint nu ook te lachen en zelfs al geluidjes te maken...
heeeeeerlijk!!!
geniet lekker meiden!!!

Ik geef Stan flesjes van 100 cc (6 a 7 per dag), en we zijn nu sinds een paar dagen met grotere flesjes bezig. Dus hij drinkt nu ongeveer 2 keer een fles van 120 cc (water, met poeder erbij is dat 140), en de rest drinkt hij 100. 's Nachts geven we hem een kleinere fles van 60 cc omdat hij die uiteindelijk moet overslaan.

@ Blossom: als je kleine tevreden in slaap valt bij je en er verder lekker ontspannen bij ligt kan hij zich geen betere moeder wensen toch!!! En die eerste lach die komt vanzelf.... als het zover is ben je helemaal in tranen :D

Terug
Bovenaan