Het is hem gelukt!!

Jari heeft het voor elkaar, hij probeert het al een hele tijd: op de bank klimmen!! Het is hem gelukt. Alleen, ik houd mijn hart vast want ouwehoeren op de bank is natuurlijk geweldig en hij ziet uiteraard geen gevaar. Hij zal er dus ongetwijfeld een keer flink van af vallen, ik hoop van niet. Het grappige is wel dat als hij eraf wil dan doet hij heel voorzichtig terwijl als hij erop zit hij gaat staan en zich zo achterover laat vallen. Hopelijk blijft het aantal valpartijen beperkt!! Meneer is zelf zeer te spreken over zijn prestatie!
Groetjes Linda

Geweldig!!! Dat zo'n kleine hummel dat voor elkaar krijgt he? Na al dat proberen. Steyn vind dat ook fantastisch, maar hij kan het zelf nog niet. Dus zit hij constant euch te roepen en help ik hem af en toe een handje, maar het liefst duikt hij er voorover van af en dat is niet zo gunstig natuurlijk. Ook bij ons op bed probeert hij te klimmen, maar ons bed is vrij hoog dus ook dat lukt hem niet. Maar wat is het toch een grappig zicht he, hoe ze dat telkens weer proberen.

In elk geval is het super dat jouw mannetje weer een fase verder is.

Groetjes,
Mir

Hoi!

Lara kan het ook al een poosje, maar 't eerste wat we haar geleerd hebben is dat als ze eraf wil dat ze eerst met haar voetjes eraf moet. Dat snapt ze nu heel goed, dus dat scheelt al. Verder is ze wel eens druk aan het doen, maar meer van links naar rechts en weer terug. Maar af en toe krijg ik alsnog een hartverzakking als ze op 't randje zit en bijna eraf valt...
Behalve er bij je zoontje inprenten dat hij rustig en voorzichtig moet doen op de bank kun je er denk ik niet zoveel aan doen. Als hij op de rand zit, hem verplaatsen naar veiliger gedeelten enzo.

Maar wel tof he, dat geklim en geklauter! Geniet ervan...

Jacoline.

Wat goed!!!

Floris en klimt en klautert (en valt) wat af (bank, vensterbank, kinderstoel, krukje, trap  etc). Een heel verschil met Sophie dus voor mij wel even wennen zo'n ondernemend jochie. Vandaag is hij al twee keer van de kinderstoel gevallen (triptrapstoel van zijn zus zonder beugel) en van de vensterbank (ik heb geen ogen in mijn rug helaas). Hij schijnt er niet van te leren want hij klautert na een knuffel en een kus gewoon weer verder.
Wonderbaarlijk genoeg is hij nog nooit van de bank gevallen.

Groetjes Femke

aaron kan dat nog niet maar ik wacht op de dag dat het gebeurt!!hij stond vorige week op de 1e tree van de trap en ik zei nee kom daar eens vanaf en toen boem liet hij zich gewoon naar voren vallen en lachen dat meneer deed!!!!!!
als hij op de bank zit draait hij zich wel eerst om en dan eerst met de voetjes eraf,dus ik hoop ook dat hij dat doet als hij er voor het eerst opklimt en ik dat niet zie,dan blijven de blauwe plekken beperkt;)

groetjes nienke

You go Jari, hahaha!
Onze dochter is ook echt een klein klimaapie, de bank is al een tijd niet veilig meer maar ook is ze heel voorzichtig met eraf gaan, ze draait zich eerst op dr buik en laat zich er dan afglijden.
Staan op de bank hebben we meteen afgeleerd want ik hou mn hart vast als ze er vanaf zou stuiteren!
Wij hebben zelf geen trappen in huis, maar vanaf het moment dat ze is gaan lopen, stond ze bij de eerste de beste trap bovenaan en mama... die schrok zich natuurlijk rot! Gelukkig is ze wel erg voorzichtig met dr 'stunts' want ze is nog geen 1 keer ergens afgevallen... Ik klop t meteen even af! hahaha!
Succes met je stuntmannetje, wat zit je huis dan ineens vol gevaren he!

Liefs L81

Leuk he hoe trots ze dan op hun eigen zijn. Lynn loopt nog niet maar kan klimmen als de beste.  En je houdt echt je hart vast wat voor capriolen ze nou weer uithaalt. Maar mag nog zeggen dat het tot nu toe nog altijd goed is gegaan(ff afkloppen). Zij gaat ook netjes/voorzichtig de bank(tafel...waar ze maar op kan klimmen) af. Meestal zeggen we dan ook "eerst de beentjes".
En de trap gaat ze ook vliegensvlug op,ze zit zo boven. wij hebben een traphekje maar als je op visite ben en ze kan zo de trap op dan is dat wel eens vervelend.
Hoe is het dan als ze gaan lopen?? Kan je er nog meer achter aan!! Haha
groetjes

Zoals verwacht is meneer gistermiddag van de bank af gestuiterd!!!    In eerste instantie was hij daarna toch wel wat voorzichtiger maar ik geloof dat hij dat vandaag alweer is vergeten. Verder heeft hij er niks aan overgehouden. Hij gaat nu ook af en toe op de bank zitten om tv te kijken, hij kan dan echt onderuit gezakt op de bank hangen haha, erg grappig gezicht.

Terug
Bovenaan