Het is hier rustig

Hé lieve meiden,

Hier is alles rustig, nou ja...
We zijn volop aan de klus !!! HIHIHI Mijn NOD heb ik 14 juli. Verder geen nieuws. Alleen mijn mannetje moet vrijdag naar het ziekenhuis. Hij moet aan z'n beide enkels geopereerd worden. Niets ernstig hoor. Met sporten krijgt hij "eieren" op z'n enkels. Zijn aderen zijn daar te nauw om het bloed goed door heen te pompen. Het is een dagopname en de ingreep duurt 10 minuten per enkel. Gelukkig hebben we dan de vruchbaarste dagen wel gehad !!!! Kan ik hem met rust laten !!! HAHAHA. Ik hou jullie op de hoogte !! Meiden die op hun ongi wachten, ik duim dat 'ie uitblijft en dat de test positief is. Voor de meiden die in en om huis bezig zijn, klus ze !!!

Groetjes Biaggi
 
Hoi Biaggi, ik snap het niet meer bij jou, wanneer is nu je NOD dag?

Dan is de klusperiode toch niet voorbij op 14 juli?

Groetjes anoniem, ik heb al eerder op je bericht gereageerd.
 
Mijn NOD is 14 juli. Dus ik zit nu volop in de klus !!! Ik heb de vruchtbaarheidskalender van babybrabbel voor mij liggen. Ik ben op 14 juni ongi geworden. Dan zouden op 27 juni tot en met 1 juli mijn vruchtbare dagen zijn. Waarop 30 juni mijn ovulatie zou plaats vinden !!! En als ik niet zwanger zou zijn, hoop natuurlijk van wel, dan is mijn NOD op 14 juli. Mijn cyclus :

17 mrt - 13 april = 27 dagen
13 april - 12 mei = 30 dagen
12 mei - 14 juni = 33 dagen

27 + 30 + 33 = 90 dagen : 3 = 30 dagen dus dat is mijn gemiddelde cyclus. Snap het het nu ?? Als je denkt dat het nog steeds verkeerd is hoor ik het wel van je !!!

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan