het is hier rustig

Nee, maar wel een vraagje........haha

Thijs wordt bijna 2 jaar en wil graag een plop feestje houden voor hem. Ook zou ik graag een leuke traktatie maken of een taart, en iets voor uit te delen op de peuterspeelzaal.....Heeft iemand tips om zijn feestje af te maken??? De rest heb ik al alles in huis van Plop. Nu nog maar op naar de Ploptaart, enzo, hihi. groetjes Wendy

Goed nieuws: Ik leef nog
Leuk nieuws: Ik leef nog (tenminste, ik denk dat  dat leuk nieuws is)
Vers nieuws: Ik leef nog (tenminste, toen ik dit typte nog wel)
Oud nieuws: Ik leef nog (doe ik al heeeeel wat jaartjes)

Groetjes!! Nelleke

O ja, en plop ideetjes heb ik niet. Misschien zo'n tractatie-taart maken (met taartpuntjes van karton/papier  waar je wat lekkers in stopt) (voor hulp vraag Esther) en dan met plop-plaatjes erop. Of Plop vlaggetjes in muffins steken. Of als je creatief bent met naaimachine voor de kindjes een simpel inelkaar geflanst plop mutsje naaien... .... succes!

oud nieuws, maar dan even in update..

ben nu inmiddels 14wkn + 2 dgn  zwanger, en nogsteeds misselijk.
buikje groeit al aardig.
hebben vorige week het hartje voor het eerst gehoord, wat is dat toch mooi...
(ja en hartje gezien op de echo 3 weken terug..maar dan hoor je m niet).

dus ik heb weer voor opvulling gezorgd van dit bericht! hahahahaha

Ik ben er ook nog hoor! We zijn alleen aan het verbouwen en daar gaan alle vrije uurtjes inzitten.

Het goede nieuws is, dat de aannemer zijn werk heeft gedaan. Die heeft een hele nieuwe verdieping op het huis gezet. Wij hebben een paar binnenmuurtjes gezet en hebben een behanglaag op de muren gedaan, we kunnen nu die laag gaan schilderen. Ook al het houtwerk kan geschilderd worden. Dan moet het toilet nog getegeld en geplaatst worden (doen we ook zelf). Als boven alles af is, kan ik eindelijk verder met Lukas zijn nieuwe kamer. En Lukas zijn oude kamer wordt dan mijn nieuwe WALK INN CLOSET!

Eind september hoop ik toch wel alles af te hebben, en dan hoop ik weer wat meer tijd te hebben.

Annemieke

This idd erg rustig hier! Veel nog op vakantie of zijn er momenteel alleen maar "meelezers" door tijdgebrek? Nu ik nog verlof heb spiek en tiep ik ook meer als voorheen!

Maar het is bijna tijd voor de smoelenparade september, de fotowedstrijd, verjaardagsfoto's etc!

Lisenka mv Tessa en Meike

Sorry,.. ben helemaal moe en heb er even de puf niet voor. Ik lees wel veel mee maar voorlopig even een standje rustiger.

Dus denk maar aan Marco Borsato.. roep m'n naam bla bla bla..

Esmé

HALLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Ja had je niet verwacht he, maar ik ben er ook nog hoor
Nou niet meteen schrikken, zo erg is het niet.

Ik lees zo af en toe tussen door, maar ben bizzy bizzy
Yoëll zn party organiseren, en met mn verzorgpaard in de weer. Van kliniek naar stal enz

Maar zo tussen de bedrijven door spiek ik wel hoor, maar moeten jullie wel schrijven

Terug
Bovenaan