het is mis..

Hoi , ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Alida en ben 31
jaar. Ik zit nu in de twaalfde week van de zwangerschap maar weet sinds twee weken
dat het niet goed is. Afgelopen vrijdag nog een extra echo gehad maar helaas..
Er zitten waarschijnlijk twee vruchtzakjes (was niet heel duidelijk te zien) en in een daarvan leek wat te zitten maar dat was alles...
Ben erg verdrietig want ik had me er al op ingesteld..
Nu moet ik donderdag naar de anestecist (hoe schrijf je dat??) en dan wordt het donderdag 27 april pas weggehaald!! Ik vind dat toch wel erg laat want ik heb nu al het hele weekend buikpijn en af en toe bloedverlies.... en dan moet ik nog zo lang wachten, niet leuk! Maar goed ik zal het wel afwachten en ik hoop eigenlijk dat het nog vanzelf komt, dan hoef ik niet naar het ziekenhuis met alle toeters en bellen.
Nou, het is een heel verhaal geworden maar ik vind het fijn om er zo over te praten en er wat reacties op te krijgen...
Ik wil natuurlijk niet zeuren want ik was al na twee maanden zwanger.
Als dit eerst allemaal maar achter de rug is, dan kan ik weer verder.
Groetjes, Alida

Lieve Alida,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verdriet...
En hoezo "niet zeuren"....???
Ik vind dit zeker geen zeuren...dit forum is er speciaal
voor gemaakt je verdriet, je vragen, je boosheid, je angst,
je hoop, etc. te kunnen uiten...
Voel je echt niet belemmert daarin...

Ik heb zelf twee maanden geleden met tien weken
zwangerschap een echo gehad...ook een leeg vrucht-
zakje...wat bizar dat het er bij jou misschien zelfs twee
waren...
En wat die ingreep betreft...ik mocht het zelf aangeven
wanneer ik niet meer wilde wachten op een spontane
miskraam...kan dat bij jou ook niet misschien...???

Ik wil jullie nogmaals  heel veel sterkte wensen de
komende tijd...

Liefs, Judith    

Hoi Judith, bedankt voor je lieve reactie!
Waarschijnlijk is het druk in het ziekenhuis want er was geen plekje vrij dat eerder was.
Ik heb het wel aangegeven dat ik er niet te lang mee wil omlopen en dat ik het
wel lang vind duren...Als er nog een plekje vrijkomt dan zou ze mij er tussen proberen te krijgen. Afwachten dus....
Groetjes, Alida.

wat rot voor je zeg kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent en dat is helemaal niet erg
wat een rare situatie dat je moet wachtne zo lang zou gewoon nog een keer bellen of langs gaan
heb zelf een miskraam gehad maar al met 6 weken en ben alweer begonnnen aan een nieuwe ronde
heel eel sterkte en hoop voor je dat alles goed komt
zal voor je duimen
gr romy

hoi alida
wat vervelend dat je zolang moet wachten.ik hoop voor je dat het er vanzelf uitkomt.ik was ook snel zwanger,maar met 9 weken kreeg ik een echo en daarop was een levenloos vruchtje van 6,5 wk te zien.ik heb met de verloskundige afgesproken dat ik het even af zou wachten tot ik het niet meer hield.dat was dus 2 dagen.ik had al 3 weken een dood vruchtje in mn buik en het was echt niet van plan om ergens naar toe te gaan.ik had op internet gelezen over cytotectabletten om een miskraam op te wekken.gelukkig werd bij de gyn. die mogelijkheid geboden(als ze dat bij jou niet doen moet je er om vragen!)ik was blij dat t zo kon want curretage daar zag ik zo tegenop.ik hoop voor je dat t allemaal snel achter de rug is dat je weer verder kan meid.
groetjes kari

Hoi Alida

Jeetje wat vervelend allemaal zeg.Je moet ooknog eens zolang wachten
dat lijkt mij helemaal zo vervelend.Ik zelf heb ruim 5wk geleden eenmis
kraam met 12wk .Zaterdag kreeg ik bloedverlies gelijk de verloskundige
gemeld zij is gekomen en heeft mij doorgestuurt toen bleek dat het niet
meer leefde.Hij heeft ons naar huis gestuurd om het te laten bezinken in
wij moesten maandagmorgen terug komen.Maar mocht ik heel veel buik
pijn of bloed verliezen kon ik rechtstreeks bellen en dan werd ik gellijk ge-
holpen.Maar dat was niet nodig,ik ben uiteindelijk maandagmiddag al ge-
holpen.Daar was ik heel blij mee want ik vond het geen prettig idee dat ik
iets in mij had wat niet meer leefde.Ik zal als ik jou was er zeker op aan
dringen dat ze je eerder helpen als je je hier niet prettig bij voelt.Ik wens je
heel veel sterkte in de moeilijke periode.Je kunt hier altijd terecht met je
vragen en denk niet dat je zeurt want dat is niet zo en bovendien is deze
site er speciaal voor ons.

Groetjes Anita

Hoi Alida,

Allerreerst wil ik je veel sterkte toewensen met je verdriet een miskraam is altijd erg verdrietig want je kindje was toch zo gewenst. Ik heb zelf vorig jaar september een miskraam gehad met een week of 8 alleen was het vruchtje al gestorven bij 7 weken. Ik ben vrij kort daarna gecuretteerd (op mijn vaders verjaardag, ook erg fijn!) Inmiddels ben ik weer bijna 12 weken zwanger maar ik leef op een tijdbom want ik vind het super spannend allemaal. Ik hoop dat je je verhaal hier op het forum kwijt kunt en dat je hier alle steun zult vinden om je verdriet een plekje te kunnen geven. Balen dat je nu zo lang moet wachten voor de curettage maar wel een prettig idee dat je kunt bellen als er iets is, zo ben ik uiteindelijk ook sneller gecuretteerd want ik stond ook op de wachtlijst. Bij mij stroomde het bloed echt langs mijn benen toen heb ik ook direct het ziekenhuis gebeld want ik vertrouwde het voor geen meter en achteraf maar goed ook want mijn bloeddruk was veel te snel gedaald. Hou het in ieder geval in de gaten en bij twijfel direct bellen hoor want je weet nooit hoe je miskraam zal verlopen.

Liefs en veel sterkte toegewenst.

Puk

Terug
Bovenaan