het is niet goed :(

Hey meiden,

Vanmorgen weer naar gyn geweest voor echo. Mij hcg was wel verhoogd maar bij de echo bleek dat t veel te klein was. Er was maar een stipje te zien. Nu ga ik waarchijnlijk of een miskraam krijgen of t zit buiten de baarmoeder en dan moeten ze t weghalen.

Nu moet ik vrijdagmorgen om 8u nog een keer laten prikken op hcg en smiddags terug om 14 voor weer een echo. Dan kunnen ze aan t hcg zien welke van de 2 t is. Als t gestegen is dan zit t buiten de baarmoeder en als t gedaalt is dan wordt t een miskraam.

Ik hoop dat jullie allemaal een goede zwangerschap hebben en dat jullie mooie kindjes krijgen.

Miss zie ik jullie nog ns op een ander forum oid.

Kus

Ow wat klote voor je. Sorry voor mijn taalgebruik, maar het is zo. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je idd een volgende keer wel een fantastisch wondertje mag krijgen.

Veel liefs en een Knuffel
Noor

Ik vind het heel erg voor je dat je hetzelfde mee moet maken als ik op dit moment. Maar we komen er doorheen meid en dan 'spreken' we elkaar wellicht over een tijdje in een andere mamaclub. Heel veel sterkte voor jou en de jouwen.

Veel liefs
Yvonne

Terug
Bovenaan