het is niet te geloven!!!!! maar waar!!!!!!

A

Anoniem

Guest
mnhubbie en ik hadden deze maand zoiets we doen lekker rustig aan.
bij elkaar ongeveer 4 keer geklust hadden het allebij ontzettend druk en niet de puf.
manlief zit lekker voor zn werk een week in duitsland en ik heb net een test gedaan van clear blue. zat op dag 31 en normaal word ik dad 30 ongevere ongi verder geen kwaaltjes voelde me alleen vreemd. maar na 4 keer klussen was het na mijn idee praktisch onmogelijk.
maar wat denk je test was heeeel erg positief!!!!! dus we zijn zwanger!!!!!!
wou het mn hubbie eigenlijk niet over de telefoon vertellen maar kon het ook niet voor me houden en hij was zo blij dat ie helemaal moest huilen. helaas komt ie woensdag pas terug dus kunnen we het dan pas gaan vieren.
maar dat geeft niet we zijn in elk geval zwanger. kan het nog steeds niet geloven loop steeds opnieuw naar de test.
voor de wijfies die nog niet zwanger zijn het komt echt nog wel wees geduldig en wees er niet teveel mee bezig. succes met zwanger worden allemaal  

groetjes juppie

hee Jubbie!!

Van harte gefeliciteerd!!!! Ohhh lekker genieten nu van dat wonder in je buikie!!!!

Maare hoe lang waren jullie al bezig!?

Liefs Patricia

begin oktober is mn spiraaltje eruit gehaald en heb ik later nog een bloeding gehad dus die mag je eigenlijk niet meerekenen. dan is dit de 4e ronde mn nod was de 21e   en dit is het eerste kindje. dus erg spannend allemaal. een vriendin van me is ook zwanger zij is nu 4,5 maand dus nog even paar weken wachten en dan lekker aan iedereen vertellen als alles goed is gegaan natuurlijk. je weet het nooit.

gefeliciteerd juppie,
hoop dat het een virus is deze maand dat zwanger worden.
hihi
gr liselotte

GEFELICITEERD!!

Jij geeft de mens hoop, ha ha ha!!
Ik ben vandaag ongi geworden en ga dus nu ook voor de 4e ronde van het 1e kind...

Geef me wat van je gliters....

Geniet er lekker van, vooral als je mannetje er is woensdag!

XX

Kiki

hee Jubbie!!

Van harte gefeliciteerd!!!! Ohhh lekker genieten nu van dat wonder in je buikie!!!!
Spannend voor jullie. Kun je lekker je mannetje verrassen al ie terug is.

groetjes karin

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan