Het is niet te geloven...

A

Anoniem

Guest
maar vanmorgen had ik gewoon een positieve test in mijn handen!!!! Ik ben echt super super super superblij, want ik had er deze maand echt niet op gerekend. Sinds september 2005 zijn we er heel erg mee bezig geweest. Deze maand eigenlijk helemaal niet omdat ik net bij mijn huidige werkgever een nieuwe functie heb. Het leek me niet echt handig om dan zwanger te raken. Heb deze maand dus gewoon brie gegeten, wijn gedronken en na het vrijen gewoon in bad gegaan....

In ieder geval loop ik de komende maanden met een grote glimlach op mijn gezicht!!! Alle andere zwangeren van harte gefeliciteerd, en voor diegene die hard bezig zijn: heeeeeeel veel succes!!!!!

Groetjes,
Daniëlle

hieperdepiep hoera!

geweldig nieuws! lijkt me heerlijk zo ´n 2e streepje haha.
heel veel plezier van je zwangerschap toegewenst,

geniet er van!

groetjes esther

Hoi Danielle!

Van harte gefeliciteerd! Wat moet dat een gaaf gevoel zijn!

Mij is vaak genoeg verteld dat je er niet al teveel mee bezig moet zijn om zwanger te raken. Met jou is dat eigenlijk wel bewezen...hahahahahahaha.

Maarre...hoe  doe je dat nu met je werk?

Groetjes, Tessje.

Hoi Tessje,

Ik vind dat met mijn nieuwe baan hartstikke lastig. Ik denk dat ik het hem wel snel moet vertellen. Er hebben meer collega's op de functie gesolliciteerd, en als hij een duobaan niet ziet zitten dan moet hij maar een fulltimer gaan aannemen. Ik zou dat natuurlijk heel erg jammer vinden, maar ik zou hem wel kunnen begrijpen.... Dan moet ik gewoon op zoek gaan naar een andere job.

Groetjes,
Daniëlle

Geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd. En joh, er zijn belangrijker dingen in het leven dan werken. Zwanger zijn bijvoorbeeld!

tijs

Tje Daniëlle, wat een verrassing voor je zeg, VAN HARTE GEFELICITEERD!
Geniet er maar lekker van dat kleine wondertje in je buik.
Groeten van Miena !

Terug
Bovenaan