het is nog zo stil hier,..hebben we niks te melden hahaha

Vind het zo stil hier, misschien komt het nog, hopelijk word het echt een leuke mammaclub met lekkere discussie's, klagen en uitkijkend naar de bevalling hihihi.
Merk ook aan mezelf dat er eigenlijk nog niks te kletsen valt, tot nu toe gaat alles goed, alleen wat kwaaltjes.Net nog ff stiekum een laatste testje gedaan, zomaar voor de fun,...zo mooi en leuk is het toch heh, als je een positieve test in je handen hebt!
Ben zo blij, ik ben benieuwd waar jullie vandaan komen en wie jullie zijn.
Heel veel liefs Nance

Nou, je hebt tegen mij altijd heel veel te kletsen! Hahaha! Gezellige meid. Jullie clubje wordt vast en zeker heel druk en gezellig met genoeg leuke verhalen en genoeg te klagen, ook lekker hoor. :)
En anders kom je maar weer bij ons mee beppen!

Hou je goed! En ja lieve Nance, je bent echt, echt, echt zwanger!!!!!!

Liefs Lynn.

Hahaha, er valt nog niks te klagen! Maar als ik wat te klagen heb, meld ik me direct ;)

Het enige waar ik op het moment wel last van heb is dat ik 't gewoon niet kan geloven! Zit het er echt? Kan het er niet uitvallen? Klinkt absurd natuurlijk, maar heb al zoveel teleurstellingen te verwerken gehad. Blijf naar bevestiging zoeken, waardoor ik soms vergeet te genieten... Gisteren een eerste cadeautje gehad van een ouder (werk op een kinderdagverblijf); een rompertje. Kon niet meer stoppen met huilen. Dat was wel echt even zo'n moment dat ik dacht; het is gewoon echt waar!!!! Maar het blijft erg spannend....

Ik ben trouwens Anna, 32 jaar uit het prachtige Brabant :)

Xx

hey Anna,
Hahaha, je bent toch echt echt zwanger als je zwangerschapstest 2 streepjes aangeeft of het woord zwanger aangeeft!Maar ik herken het wel!Ik hoop ook heel de dag de bevestiging te krijgen, wil heel de dag iets voelen, gelukkig voel ik heel de dag wel wat, boobies doen zeer en af en toe dat menstruatieachtige gevoel.Spannend blijft het in iedergeval wel, heb net mn dagboek zitten lezen van de 3 andere kiddies van me, en bij alle drie ook heel onzeker geweest terwijl ik eigenlijk dacht dat ik dat alleen bij deze zwangerschap bent hahaha.Denk dat we er pas echt van overtuigd zijn als we de echo zien en dat we duidelijk kunnen zien dat het beweegd en echt iets in je buik zit!
xxx Nance

Vanavond een lastige.. vriend ophalen van feestje van vrienden.. ik moet werken... dat komt goed uit.. maar meestal drink ik toch wel minimaal 1 biertje...nu zwanger.. maar dat weten hun niet..maar niet te lang blijven hangen..groetuh uit brabant!

Terug
Bovenaan