Het is nu allemaal anders.

Jeemig, ik wist dat je wereld zou veranderen...maar zo erg! en dan bedoel ik niet eens zo zeer het krijgen van een kindje..
Maar ook de mensen om je heen... Vriendinnen.. die niet begrijpen dat je niet meer
Hele dagen met ze op de sjouw kan, lekker shoppen of lekker een kroegje in duiken om vervolgens giechelend te kroeg weer uit te lopen :) moeders! die het jammer vinden dat je niet vaak meer even langs komt voor dat moment samen achter de koffie tafel..
Nee het is nu allemaal anders, we zitten in ons babyperiode!
Soms vin ik het zwaar, maar altijd vind ik het heerlijk!
Lekker genieten bij mien skat! :) Ik probeer het altijd te combineren en na mijn idee lukt dat me ook wel aaridg :)
maar mn behoeftes worden ook gewoon minder..ik vin het juist heerlijk om lekker
thuis te blijven en mn kleintje in mn buurt!

Hoe gaat dit bij jullie???
Liefs

ja, ik vind het ook heerlijk om bij mijn kinderen thuis te kunnen zijn. En gelukkig kan dat ook en hoef ik niet te werken.

Onze vrienden hebben veel begrip voor onze situatie. En door onze voorgeschiedenis (ons eerste kind, een dochter, is na voortreffelijke zwangerschap zonder reden dood geboren) waren ze juist extra blij voor ons dat het daarna wel goed is gegaan.

Bovendien zijn sommige vrienden ondertussen ook aan kinderen begonnen, dus ze begrijpen ons nu nog beter.

Veel succes met je vriendschappen, maar blijf vooral genieten van je kinderen.
Gr Liesje

ps, misschien eens in de zoveel tijd een avondje met vriendinnen plannen terwijl je man/vriend de zorg voor de kleine neemt

Ook hier zijn er wel dingen veranderd.
Ik dartte altijd in wedstrijd verband, maar daar ben ik tijdens de zwangerschap al mee gestopt. Ook mijn man dartte altijd in wedstrijd verband en die is er nu ook mee gestopt. Nu doen we het gewoon 1x in de week met vrienden in onze blokhut, wat me man heeft omgetovert tot een dartkroegje.

Vrienden ook, sommige vrienden hebben ons laten vallen tijdens de zwangerschap.
Ik kon ook helaas niet meer zoveel, maar ze konden me man natuurlijk wel altijd even vragen of hij ook mee wou op stap of zo. Die "vrienden"spreken we dus ook niet zo vaak meer.
We hebben nu meer vrienden die zelf ook allemaal kids hebben.
Me ouders die ik sowiso elke week nog, dus dat ik niet veranderd.

Stappen ......tja dat doen we dus ook niet meer.
Nu was dat wel al wat minder geworden voor de zwangerschap al, want onze stamkroeg was dicht, maar tijdens de zwangerschap ook al niet meer.
Nu gaan we af en toe eens uit eten met z'n 2tjes. Of we gaan naar de bios.
Echt naar de kroeg of disco zijn we niet meer geweest. Ik zou dat best eens een keertje willen, maar het probleem is dat yordi niet uit logeren kan, want die kan nergens anders slapen. Dus zullen we daar denk ik nog maar even wat geduld voor moeten hebben.

Ach, ik ben ook ontzettend blij met het leventje wat me nu hebben en geniet gewoon van elke dag.

Liefs marielle

Hoi,

Hier niet zoveel veranderd. Veel vrienden wonen ver weg bij ons, dus die zagen we al niet zo vaak. Alleen we kunnen nu niet meer zomaar een weekendje ergens logeren en dan gaan stappen.
We logeren wel met zn drietjes bij sommige vrienden en ook bij onze zwager. Maar uitgaan kan dan niet. Een gezellige avonds kan ook thuis hoor. En dat vinden de meeste ook.
Lekker eten met zn allen en praten onder genot van een wijntje. Heerlijk.
Mijn moeder zie ik veel. Daar is ook een kamertje ingericht voor Myrthe. Dus als die moe is slaapt ze daar ook.
En degene die ik bijna niet meer zie of spreek is jammer dan!
Ik vind het heerlijk met mn meisje.....

Liefs Reneke

Hoi

Ik heb het geluk dat mijn vriendinnen allemaal in de kleine kids zitten. Zo sprekken we lekker overdag af en spelen de kids samen. Echt uit gaan is erg lang geleden voor ons, maar zolang ik nog een paar keer per nacht mijn bed uit moet dan vind ik dat ook niet erg. We hebben wel de plannen om volgend jaar lekker met z'n tweetjes naar de musical josph te gaan, en we gaan naar een concert van Guus meeuwis. Het is inderdaad ver voruit plannen, maar ik heb er zoveel voor terug gekregen dat ik mijn oude leven ook niet mis.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan