het is nu echt voorbij!!!!

A

Anoniem

Guest

Op een aantal dagen na 7 maanden bv gegeven te hebben, heb ik gister besloten om er mee te stoppen.
Rede 1 : Maud heeft 2 ondertandjes en als mevrouw voor haar gevoel niet snel genoeg wat krijgt, zet ze fijn haar 2 tandjes in mijn tepel, auw auw
Rede 2 : Normaal sliep Maud van 22 uur tot 8:30 uur, nu kwam ze al een aantal dagen om 6 uur en had erge honger.
Rede 3 : Ik werk als verpleegkundige op een erg drukke afdeling, waar het erg moeilijk is om tijd vrij te maken om even op je gemak te kolven. (weet dat het wettelijk bepaald is, maar als je niet rustig zit komt er echt weinig tot niks).

Niet dat ik me wil verontschuldigen, maar voor mij de doorslag om er mee te stoppen!

Tuurlijk heb ik het lang volgehouden en heeft ze het beste van het beste gehad, maar zou graag nog 2 maandjes erbij willen haken. Helaas helaas.

Maar nu begint het gestoei met de flesvoedingen, hoeveel flessen mag ze, hoeveel mag ze drinken. Weer een nieuw tijdperk voor mijn gevoel.

Ik moest het even van me aftypen, want het spookt al de hele dag door mijn hoofd. Heb vandaag ook nog eens de buikgriep erbij gekregen. Dus jullie snappen het water staat hoog.

Sorry voor het lange verhaal en voor het gezeur misschien, maar je kan hier fijn je verhaal kwijt!!

Fijne zondag nog allemaal.

Liefs Naomi

Hoi Naomi,

Ik heb niet zo lang borstvoeding kunnen geven als jij, maar ik herinner me nog precies hoe ik me voelde toen ik voor het laatst de borst had gegeven.
Tranen met tuiten heb ik gehuild, terwijl ik echt een heel nuchter mens ben.......

Moet je nog gaan afbouwen of stop je er in een keer helemaal mee? Anders wens ik je nog heel veel mooie en intieme momenten samen en daarna gewoon een feestje van de flessen maken!

Groetjes, Karin

Over hoeveelheden kun je het beste het CB even raadplegen.

hoihoi,