A
Anoniem
Guest
Op een aantal dagen na 7 maanden bv gegeven te hebben, heb ik gister besloten om er mee te stoppen.
Rede 1 : Maud heeft 2 ondertandjes en als mevrouw voor haar gevoel niet snel genoeg wat krijgt, zet ze fijn haar 2 tandjes in mijn tepel, auw auw
Rede 2 : Normaal sliep Maud van 22 uur tot 8:30 uur, nu kwam ze al een aantal dagen om 6 uur en had erge honger.
Rede 3 : Ik werk als verpleegkundige op een erg drukke afdeling, waar het erg moeilijk is om tijd vrij te maken om even op je gemak te kolven. (weet dat het wettelijk bepaald is, maar als je niet rustig zit komt er echt weinig tot niks).
Niet dat ik me wil verontschuldigen, maar voor mij de doorslag om er mee te stoppen!
Tuurlijk heb ik het lang volgehouden en heeft ze het beste van het beste gehad, maar zou graag nog 2 maandjes erbij willen haken. Helaas helaas.
Maar nu begint het gestoei met de flesvoedingen, hoeveel flessen mag ze, hoeveel mag ze drinken. Weer een nieuw tijdperk voor mijn gevoel.
Ik moest het even van me aftypen, want het spookt al de hele dag door mijn hoofd. Heb vandaag ook nog eens de buikgriep erbij gekregen. Dus jullie snappen het water staat hoog.
Sorry voor het lange verhaal en voor het gezeur misschien, maar je kan hier fijn je verhaal kwijt!!
Fijne zondag nog allemaal.
Liefs Naomi