Het is nu wel heel erg stil

Zijn jullie soms allemaal op vakantie, of is hier gewoon niemand meer? Het is zo stil hier. Probeer zelf iedere dag nog te kijken, maar er is niemand. Groetjes Wendy

VAKANTIE

Wat is dat.
Ik ben er nog wel hoor, althans ik doe mn best.
Kijk af en toe tussen het poetsen door even.
Straks komt mn schoonvader (bluh), je kan het maar weer gehad hebben, voor een week of 6.
En verder hebik het heel druk, met Ginger en Mike zinderlijk maken, en dat vreet veel energie, dus het laatste beetje energie dat ik dan nog heb gebruik ik om te hangen op de bank met Martijn.

Liefs,

Rachel

De meesten zijn naar MSN of naar zomer 2006 / najaar 2006 (bij forum 0-1 jaar). Ik geloof ook dathet hier nu echt afgelopen is.
Doen jullie het licht uit?? (hahaha...)
Patricia

Wel jammer dat het steeds stiller wordt. Ik kijk ook nog vaak even, maar reageer niet altijd. Vind het teveel moeite om in te loggen voor 1 reactie.  Erg hè!?
Ik hoop dat er toch nog wat mensen blijven hoor!

Liefs, Kar

Jammer dat de groep zo uit elkaar valt.
Er zitten een hele boel meiden op msn, ik ook maar hier voelt het vertouwder.
Stom he.
Ik ga maar eens wat berichtjes terug lezen van toen we net zwanger waren...

Liefs Sharon

is idd jammer dat er hier niet meer zoveel gekletst word als in het begin, was zo gezellie!!

ik heb weinig tijd, nu ff tijd voor mezelf.. sven ligt op bed, en dat duurt meestal niet lang. dan doe ik ff gauw het huishouden, maar nu ff niet!!
slaap nog steeds geen hele nacht door, dus heb ik wel verdiend momentje voor mezelf!

liefs cis

Terug
Bovenaan