Het is ONZE maand!!!!!!!!!!!!!!

Allereerst voor iedereen natuurlijk een heel gelukkig en gezond 2010. Dat dit jaar maar veel moois mag brengen.............................................
En het is nu dus ook offcieel onze maand. Ik ben zo benieuwd wie er allemaal gaan bevallen. Ikzelf ben morgen uitgerekend. En naar de ervarigen en namen van onze mooie kindjes.
Heel veel succes en sterkte alvast allemaal.

liefs

Allemaal de beste wensen en een hele goede maand gewenst voor alle bevallingen.

Ik heb gisteravond stiekem een beetje opgelucht adem gehaald dat we nog steeds met zijn voertjes zijn en nog niet met 5. Bij ons zit de decembermaand zo vol verjaardagen, dat ik echt hoopte op een januari-kindje. En dat gaat nu gebeuren. Februari gaan we niet halen als het goed is; ben 15/1 uitgerekend.

hoi hoi,

ja bij ons is alle kerst spul al weg omdat ik zo erg uitkeek naar het nieuwe jaar. december kon me niet snel genoeg om zijn.

gisteren al heel veel vreugdetraantjes gelaten.

volgens de berekening zouden we de 6e aan de beurt zijn, dus begin nu echt te drentelen.

ben ook erg benieuwd naar alle andere januari kindjes en namen en bevallingsverhalen.

heb er ongelofelijk zin in!

x jessica

nu is het echt bijna zover ja...ik had ook inderdaad zoiets van ohww eerst de kerstdagen nog..dan oud&nieuw en daarna is het pas tijd..maar nu is het dan toch echt januari en ben ik over een paar weken moeder!! kan het bijna niet voorstellen en voel een vlaag van gezonde spanning op komen zetten als ik me bedenk dat ze straks mijn eigen baby op de buik gaan leggen!!! ben ook heel benieuwd naar de bevalling over hoe en wat er gaat gebeuren en het verloop ervan..maar alles komt goed ook voor ieder van jullie...heel erg veel succes...liefs

Terug
Bovenaan